Viser søkeresultater 41 til 48 av 48
-
12-09-10, 07:04 #41
Sv: Mye "freske" lab tall, spent på framtiden!
-
12-09-10, 08:38 #42
Vær også oppmerksom på at slike intoleransetester ikke er 100% pålitelige. En venninne har utvilsomt melkeallergi (med kramper og diarré), men slår ikke ut på allergiprøver. (Og hun har tatt prøven flere ganger ...)
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
12-09-10, 13:18 #43
Heisann
Har venninnen din prøvd en laktoseintolleransetest? Det er storforskjell på laktoseintolleranse (man reagerer på melkesukker) og melkeallergi (man reagerer på melkeprotein). Disse to forskjellige tilstandene behandles ulikt i forhold til hva man kan spise. Symptomene du beskriver høres ut som det kan være laktoseintolleranse og dette testes helt anderledes enn en allergitest. Verdt et forsøk kanskje?
-
12-09-10, 13:43 #44
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
12-09-10, 16:01 #45
Ok, men uansett så drikker jeg svært lite melk (bruker laktosefri lettmelk) og bruker ikke mye meieriprodukter. Jeg skal uansett se litt nærmere på dette.
-M-
-
12-09-10, 17:02 #46
-
20-12-11, 22:12 #47
Sv: Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Hvor lang tid brukte du på og trappe ned Erfa?
Jeg tenkte kanskje at jeg skulle forsøke og trappe ned på Erfa, og se om jeg får en lavere rT3.
Jeg har en tendens til og ende opp med høy fT3 og høy rT3. For øyeblikket har jeg rT3 på 0,80 nmol/l (Aker sykehus: ref 0,14 til 0,54) fT3 er på 9,1 pmol/l (ref 3,6 til 8,3).
Jeg mistenker at kroppen min omdanner noe T4 til rT3. Finnes det noen måte og kontrollere dette problemet på?
-
20-12-11, 23:51 #48
Sv: Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Hei Pluto
Jeg husker ikke - prøvde vel å ta det litt piano (håper jeg..)
Hvis jeg skulle gjort det igjen ville jeg vel gått for Anisas skjema (ref innlegg #2 i denne tråd):
Det siste spørsmålet ditt - kanskje du finner svar i min tråd. Liten smakebit (oversatt en tekst jeg fikk fra Yvette):
For å lese den spennende fortsettelsen må du klikke deg over i min tråd
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
Lignende tråder
-
Min nye kokebok-"bibel" - "Nourishing Traditions"
Av anitab i forumet Helbred og kostholdSvar: 1Siste melding: 25-09-11, 15:06 -
"Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
Av Anisa i forumet Andre bøkerSvar: 4Siste melding: 07-03-09, 16:12 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11

Svar med sitat

Bokmerker