Viser søkeresultater 1 til 10 av 191
Threaded View
-
11-09-10, 22:46 #11
Sv: Enda et nybegynner spørsmål... Gunnda
Takk....da venter jeg litt og øker til 25mg i første omgang....alderen tilsier jo 50mg+++!!!
Jeg har påvist verdier under min.ref.område når det gjelder DHEA, så håper å hente noe der ...bør kjenne noe til jul!!
Kanskje det kan hjelpe på søvn også, for lav DHEA i seg selv kan gjøre at en ikke vil sovne om kvelden, og der er jeg...
Tross varmen - har jeg( for meg) hypotegn også..nevropatien kommer spes. intenst under foteblad og i handflater, det tykke slimet,hæshet og trykket i halsen er tilbake, et spes. trykk i det ene øret m.m...alt tegn hos meg tidligere, med Levaxin, på lav fT4(og derav lav fT3), så må vel krype til ett eller annet for å ta blodprøver....bare for å se...til nyttår, kanskje....kanskje en vakker dag!! Kanskje jeg bør øke Thyroiddosen med 0,5 grain, 30mg?!
Ellers tar jeg mye vitaminer og mineraler, og kostholdet er teoretisk bra!!
Hvis noen tar fremdeles...hvor mye Ashwanghanda tar dere pr dag?Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Nybegynner
Av Elly i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 09-12-15, 20:35 -
Nybegynner... og skjønner ingenting...
Av Destiny85 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 24Siste melding: 02-03-09, 10:43 -
Nybegynner spm... ;)
Av Grace i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 29-10-08, 13:41 -
Enda et spørsmål; om T3 denne gang :-)
Av Marina73 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 02-06-08, 15:59

Svar med sitat

Bokmerker