Jeg begynte på Lio for ca 2 måneder siden. Legen ville gi meg 20 mcg pr dag, men vi ble enige om å begynne med bare 10. Dette deler jeg opp i 5 mcg til frokost (morgenmat) og 5 mcg til lunch - hvis jeg vel og merke husker på å ta den til lunch . Jeg tar Lio sammen med mat. Jeg reduserte ikke på Levaxindosen da jeg startet opp, tar fortsatt 150 mcg pr dag.

Jeg har ikke merket de helt store forandringene, men jeg gikk noe ned i vekt med det samme. Det mest merkbare er imidlertid at øresusen er så og si helt borte! Utrolig - vet jo ikke om det har noe med Lio å gjøre. På den annen side er kvisene mine kommet tilbake. Jeg har vært veldig plaget med huden de siste 10 årene. Når andre var ferdige med sine pubertetskviser startet jeg liksom opp med mine :x . I år har jeg for første gang blitt merkbart bedre, men det har tiltatt noe etter at jeg begynte på Lio.

Jeg har ikke tatt blodprøver etter at jeg startet opp, så jeg vet ikke hvordan verdiene mine har endret seg. Jeg må vel ivei ganske snart. Har tatt prøver hver 7. uke det siste året, og det er jeg grundig lei av. Jeg har dessuten bestemt meg for å bli flinkere til å kjenne etter selv, og ikke være så opptatt av hva verdiene viser. Og alt i alt har jeg det ganske greit, kjenner jeg .