Viser søkeresultater 1 til 10 av 249
Threaded View
-
24-10-08, 22:36 #11
Re: Liotyronin - dosering
Hej Gitte,
Jeg ville give N'Finn ret i at starte langsomt med 5 mikrogram lio og blive på din dosis med eltroxin. Det var i hvert fald, hvad jeg ønsker, at jeg havde gjort. Da jeg var på 125 mikrogram eltroxin og fik lio, da gik jeg 50 ned i eltroxin for at få 20 mikrogram lio oveni. Det gik ikke godt, og jeg var ude i overdosissymptomer efter 5 dage. Da det var under strejken regulerede jeg selv doserne. For at gøre en lang historie kort er jeg nu endt på 125 mikrogram eltroxin 3 gange om ugen og 100 mikrogram 4 gange om ugen samt 10 mikrogram lio, og det fungerer for mig. Jeg har fået mere energi, humoren er vendt tilbage og det som jeg allermest håbede nemlig ingen brainfog, men hukommelse, koncentration, formulerings- og tænkeevne er tilbage igen. Jeg kan lære og huske igen, så jeg er glad.
Held og lykke med Liotyronin, jeg håber, at det vil hjælpe dig ligeså godt som det har hjulpet mig.
Lignende tråder
-
Artikkel om å behandle hashimotos med normale prøver
Av nora i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 1Siste melding: 09-10-10, 18:40 -
Medicinalindustrien har hjernevasket lægerne
Av Anisa i forumet D-vitaminSvar: 0Siste melding: 19-11-09, 12:32 -
Svingende tal igennem årene (langt)
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 01-03-07, 11:01 -
Det er lett å… behandle hypotyrose
Av cathrin i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 5Siste melding: 27-06-06, 19:59 -
Hvor tid begynner man å behandle hypo i andre land?
Av Tor i forumet Troen på TSH sin ufeilbarlighetSvar: 4Siste melding: 20-06-06, 18:53

Svar med sitat

Bokmerker