Viser søkeresultater 1 til 10 av 249
Threaded View
-
09-03-07, 09:35 #11
Hej Nora
Hej
Jeg har fået taget en biopsi om glutenallergi og den var negativ. I næste uge skal jeg have taget blodprøver mod malabsorption (jeg går ud fra at det er IgA osv..), men lægen mener ikke at man vil finde noget, da mine øvrige blodprøver ser fine ud.
Lægen foreslog 25 mg. Amitriptylin, det synes jeg lyder af meget i forhold til dig? Hvilke symptomer har pillerne hjulpet dig af med?
For mig lyder det som om at de giver en del bivirkninger i form af døsighed/træthed - og det synes jeg, at jeg har det slemt nok med i forvejen, så jeg tænker på om de vil forværre min situation? (synes ikke smerter er mit primære problem, det er kvalmen/utilpasheden der er værst). Har de givet dig bivirkninger, og hvis ja, hvilke? Har du mærket positive ændringer i dit velbefindende?
Kan pillerne forenes med stofskiftemedicinen (der står på indlægssedlen til Eltroxin at man skal snakke med lægen hvis man samtidigt indtager antidepressivt medicin, det er nok noget med at virkningen kan påvirkes?)
Tak igen for dit svar Nora
Mvh. Gitte
Mvh. Gitte
Lignende tråder
-
Artikkel om å behandle hashimotos med normale prøver
Av nora i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 1Siste melding: 09-10-10, 18:40 -
Medicinalindustrien har hjernevasket lægerne
Av Anisa i forumet D-vitaminSvar: 0Siste melding: 19-11-09, 12:32 -
Svingende tal igennem årene (langt)
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 01-03-07, 11:01 -
Det er lett å… behandle hypotyrose
Av cathrin i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 5Siste melding: 27-06-06, 19:59 -
Hvor tid begynner man å behandle hypo i andre land?
Av Tor i forumet Troen på TSH sin ufeilbarlighetSvar: 4Siste melding: 20-06-06, 18:53

Svar med sitat

Bokmerker