Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
10-09-10, 21:40 #6
Sv: Udleveringstilladelse til Liothyronin
Nej, du har ret, n'Finn, det burde ikke gå upåagtet hen. Det er jo decideret farligt - og passer i øvrigt meget dårligt sammen med den gængse oplevelse af, at Danmark er et rigt land med styr på sundhedssektoren

Mine forældre har i løbet af de sidste par uger flere gange ringet til sygehuset for at få opklaret sagen om det manglende papir. Nogen lover hver gang at gøre noget og vende tilbage med besked, men der sker ingenting. Hendes endokrinolog er på ferie, og de andre ??
Hvis min mor ikke havde adgang til medicin fra mig, havde hun slet ingen medicin nu
I hvert fald ikke noget, hun kan bruge uden at blive meget syg. Det var jo sådan set derfor, overlægen søgte om den tilladelse til hende ...
Lignende tråder
-
Får ikke Liothyronin...
Av Carro i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 6Siste melding: 05-05-09, 02:00 -
Liothyronin
Av Tyra i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 10Siste melding: 12-06-08, 12:00 -
FT3 og Liothyronin!!
Av Nett i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 3Siste melding: 24-09-06, 23:27 -
Liothyronin
Av gjest i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 3Siste melding: 11-05-05, 23:03 -
Liothyronin
Av Alani i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 4Siste melding: 06-05-05, 10:48

Svar med sitat
Bokmerker