Viser søkeresultater 1 til 10 av 57
Threaded View
-
10-12-09, 19:41 #31
Sv: Praktiske spørsmål ved overgang til Thyroid
Ja, i orienteringsfasen er det dette eg lurer på. Dersom eg vel å byrje på Tyroid, under føresetnad av at legen meiner dette er klokt, vil eg nok ha nye spørsmål....
Vurderer å bytte lege, evtuelt gå privat. Klarer ikkje å bestemme meg for kva som er best. Nåverande lege har klokketru på Levaxin.Om du overkommer den første bøygen - legen, om du skulle være i tvil
Med asap meinte eg rett og slett korleis gå fram for å raskast mogleg starte prosessen.Komme igang asap er ikke noe jeg vil råde deg til - T T T - så kan du jo lure på hva det betyr
TTT - ja, det har det jo gjort til nå
Da får eg fleire spørsmål.....Så er det ingen hormonpreparater som virker før en har gått flere måneder på full dose.
Har du gitt Levaxinen en sjanse ?
Står i dag på 150 mcg dagleg og veg 55 kilo. Så høg dose, som vel betyr at kjertelen har liten eller nada eigenproduksjon??
--- Må eg på eit eller anna vis køyre meg ned på null tyroksin-tilførsel og "rense" systemet før eg kan starte Tyroid. Har også lese om å fase inn Tyroid.
"Så er det ingen hormonpreparater som virker før en har gått flere måneder på full dose".
---Ved overgang til Tyroid...: "teller" ikkje tida på t4-only medisinen??
Eg har brukt Levaxin i straks 4 år. Dei sist 4 månadene i såkalla adekvat dose, dosert utifrå ft4. Eg er ein del betre enn tidlegare da eg stod på mykje lågare dose og med lågare ft4-nivå. Men eg er langt i frå bra.
Nokon som veit: Kan eg håpe på ytterlegare symptomlette og tilfrisking på Levaxin?
Vil eg klusse det heilt til om eg gjer eit Tyroid-forsøk? Dersom det ikkje er verdt det, når veit eg det? Og blir det å returner til Levaxin nok ein kjip tur i kjellaren?
Gosh, så mange spørsmål eg har.
Ja, da kan eg koma i gang nokså kjapt med andre ord!! Godt å høyre. Men fyrste steg er å saman med legen vurdere kor vidt det er riktig å skifte til Tyroid.
Helsedagbok! God idÈ, og minner meg om mitt profesjonelle eg. Privat er det meir kaos, gitt! Her er lappar og små notatblokkar strøydde over det heile. Eg orkar ikkje fullføre noko eg byrjar på, om eg i det heile orkar å byrje.
Lignende tråder
-
Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i 2005
Av knokkel i forumet Lavt stoffskifteSvar: 72Siste melding: 11-05-13, 22:25 -
Symptomer på lavt stoffskifte i minst ti år
Av Vår i forumet Lavt stoffskifteSvar: 36Siste melding: 13-12-10, 17:40 -
Ville du gått med en t-shorte det sto jeg hadde lavt stoffskifte på?
Av Larah i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 25-06-10, 22:06 -
slik lågt stoffskifte hos dei med hashimotos skal behandlast
Av Delisa i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 23Siste melding: 08-11-09, 14:48 -
Hva betyr det å ha blokkerende antistoff? (hypothyreose)
Av maximus i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 9Siste melding: 12-03-07, 20:24

Det tar tid å bytte medisin, finne riktig dose, bli trygg på å kjenne symptomer på både underdosering og overdosering. Jeg har en slags helsedagbok på min maskin, der fører jeg inn hva jeg bruker, hvordan det funker. (.....) Vi trenger jo ikke gjøre samme tabbe mange ganger!
Svar med sitat

Bokmerker