Viser søkeresultater 11 til 20 av 57
Threaded View
-
08-11-09, 12:11 #11
Sv: slik lågt stoffskifte hos dei med hashimotos skal behandlast
Eg har langt på veg klart å overtyde meg sjølv om at kun er stoffskiftet som er problemet hos meg. Orkar nemleg ikkje meir pes og mas vis a vis legar... Ein av dei fyrste gongene hos nye fastlegen, fekke eg han til å sjekke kortisol. Sa at eg hadde lest at mange hadde problemer her. Han sa korkje ja eller nei til dette, men kryssa av for nokre blodprøver samt urinprøve. Desse kom tilbake heilt fine.
Men har nå lese at det er spyttprøver som må til. Veit ikkje legen min dette? Hum.
Bør eg verkeleg sjekke det altså?? Eg har dei siste par vekene hatt dalande form. Stiv i ansiktet, det meste er tungt, supertungstarta på morgonen blant anna. Blir trist av det. Kjem i ein vond sirkel der eg ikkje orkar ta meg saman for å gjera noko hyggeleg som i sin tur kunne fått meg i betre humør. Forklarer det med ein del stress på jobb, og kontiuerleg barnepass (også på dagar da eg er sjukmeldt og kjenner eg treng ro og blir sint pga. ikkje får ro...).
Vel, kvar skaffar eg slik test? Scanlab? Kva kostar det? Er det masse pes å få teke prøven??
Supertakknemleg for svar.
Lignende tråder
-
Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i 2005
Av knokkel i forumet Lavt stoffskifteSvar: 72Siste melding: 11-05-13, 22:25 -
Symptomer på lavt stoffskifte i minst ti år
Av Vår i forumet Lavt stoffskifteSvar: 36Siste melding: 13-12-10, 17:40 -
Ville du gått med en t-shorte det sto jeg hadde lavt stoffskifte på?
Av Larah i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 25-06-10, 22:06 -
slik lågt stoffskifte hos dei med hashimotos skal behandlast
Av Delisa i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 23Siste melding: 08-11-09, 14:48 -
Hva betyr det å ha blokkerende antistoff? (hypothyreose)
Av maximus i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 9Siste melding: 12-03-07, 20:24

Svar med sitat

Bokmerker