Viser søkeresultater 1 til 10 av 57
Threaded View
-
29-08-07, 21:19 #7
Kan nokon titte litt på verdiane. Eg er litt forvirra.
Eg la inn blodprøveresultata for det siste halvåret her i juli. Fekk da fleire nyttige innspel. Eg prøvde, slik nokon her inne råda meg til, å auke litt for å sjå korleis det ville slå ut. Kjøpte også tablettdelar og forsøkte å ta den same dosen kvar dag.
Og slik står det til nå:
Etter nokre veker (4 veker ?) med 112,5 pr dag fekk eg desse svara:
06. august
TSH 0,08* 0,20-4,0
FT4 17,6 9,0-22,0
FT3 4,2 2,3-5,7
Etter avtale med legen skulle eg da ha redusert dosen, men eg gjorde ikkje det.... Grunnen var at eg da følte meg i veldig fin form, hadde ingen overdoseringssymtom (som eg merka, da). Så eg heldt fram med same dosen, tenkte eg burde ta ei ny prøve om litt samt følgje med på korleis eg eigentleg kjente meg... Men var jo litt nervøs pga. legen har sagt at tsh utanfor referansenivået (nedover) er farleg for hjartet etc...
Så tok eg nye prøver 14.august (1 veke + 1 dag etter førre prøven):
TSH 0,08* 0,20-4,0 (framleis..)
FT4 14,6 9,0-22,0
FT3 4,3 2,3-5,7
Einaste skilnaden var da FT4. I dag (29. august) kjenner eg meg stadig i fin form, men har i blant tenkt at eg blir lett stressa, varm enkelte dagar, ingen diare, søvn ok, menstruasjon uendra/og ok.
Så til mine spørsmål:
Er det ok med ein så låg TSH?? Kva om eg faktisk er lettare overdosert, korleis kan eg i så fall undersøkje det? (puls, blodtrykk??)
Bør eg i så fall gå til legen og be henne sjekke meg?? ;)
Eg prøver å bli gravid og er naturlegvis redd min låge TSH verdi representerer eit problem. Kva trur de??
Stemmer det at stoffskiftet fyrst er høgt ved både ein for låg tsh, samt anten ft4 og/eller ft3 utanfor (over) referansenivået.
Dette vart mykje igjen, men dersom nokon av dykk orka å lesa gjennom alt saman, er eg svært takknemleg.
Ha ein fin kveld alle saman
Lignende tråder
-
Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i 2005
Av knokkel i forumet Lavt stoffskifteSvar: 72Siste melding: 11-05-13, 22:25 -
Symptomer på lavt stoffskifte i minst ti år
Av Vår i forumet Lavt stoffskifteSvar: 36Siste melding: 13-12-10, 17:40 -
Ville du gått med en t-shorte det sto jeg hadde lavt stoffskifte på?
Av Larah i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 25-06-10, 22:06 -
slik lågt stoffskifte hos dei med hashimotos skal behandlast
Av Delisa i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 23Siste melding: 08-11-09, 14:48 -
Hva betyr det å ha blokkerende antistoff? (hypothyreose)
Av maximus i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 9Siste melding: 12-03-07, 20:24

Svar med sitat

Bokmerker