Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Tråd: Lavkarbo og urinsyregikt
Threaded View
-
04-09-10, 23:36 #10
Sv: Lavkarbo og urinsyregikt
Kjære Helgemann
Jeg skjønner frustrasjone din. Vi bor i et strøk hvor det ikke akkurat er flust med ulike matvarer eller butikker å velge i, men ikke gi opp. Jeg kjøper X antall ulike typer grove knekkebrød, så jeg ikke skal bli lei. Disse holder seg lenge så du trenger ikke hive noe. Prøv med påleggssalat med kylling og topp det med hardkokte egg. Du blir mett og det er godt. På den måten hiver du på litt ekstra proteiner, og da spiser du enda mindre karbohydrater. Ikke vær redd for majonesen, litt fett er bare bra. Jeg vet ikke om du kan spise tunfisk, men en boks tunfisk i vann og bland med en pose majones, utmerket pålegg. Topp det med grovmalt pepper og en tomat eller agurkskive.
Krysser fingrene for at du finner din vei:-)
Lykke til
Lignende tråder
-
50 år på lavkarbo
Av Mod i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 1Siste melding: 19-12-11, 15:47 -
Urinsyregikt
Av cathrin i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 60Siste melding: 18-11-10, 13:43 -
Lavkarbo - Er det dyrt?
Av Moxa i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 27Siste melding: 19-01-10, 07:50 -
Lavkarbo på Youtube
Av Mod i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 0Siste melding: 02-08-09, 03:48 -
Lavkarbo-kurser
Av Mod i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 0Siste melding: 08-07-09, 13:37

Svar med sitat
Bokmerker