Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Tråd: Lavkarbo og urinsyregikt
Threaded View
-
04-09-10, 18:23 #6
Sv: Lavkarbo og urinsyregikt
Det er jo det som er ulempen med lavkarbo kosthold, den inneholder mye en med urinsyregikt ikke kan spise...

Da lar jeg det hele være, at jeg er sulten, og går å legger meg i stede...
Skjønner meg mindre og mindre på kroppen min. Ting jeg tålte før, tåler jeg ikke mer. Men skal jeg bli mett, må jeg jo ha ting som er mettende. Som f.eks. store havregryn. Men det er vist ikke så heldig for meg likevel? Er vist litt matlei, jeg. Bruker flere timer på matbutikken, og vet ikke hva jeg skal spise. Kan gå i fra hylle til hylle, tenker, leser på innholds oversikten på maten, tenker videre, og blir kjempe lei og frustrert til slutt.
Sånn som nå, går det mest på hjemmelaget müsli og havregrøt. Spiser litt brød med 100% grovhet, men ser at jeg tåler brød mindre og mindre. Og da har jeg som regel kokt egg, eller omlett på skivene. Men nå er jeg lei hele "dritten"!!
Sitter å ser i kokebøker, men der har de så mye rart i oppskriftene, at jeg lurer på om jeg lever på en annen planet.
Uff, det er så mye jeg må ta hensyn til!!!!!!!! Først må jeg tenke på stoffskifte, så må jeg tenke på urinsyregikta, så må jeg tenke på kolesterolet, så må jeg prøve å unngå å få diabetes, så må jeg ta hensyn til nyrene mine, så må jeg ..., bla bla...
til hele kostholdet!!!!!!!!!!!!!!
Sorry, men er bare lei og fortvilt her jeg...
Lignende tråder
-
50 år på lavkarbo
Av Mod i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 1Siste melding: 19-12-11, 15:47 -
Urinsyregikt
Av cathrin i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 60Siste melding: 18-11-10, 13:43 -
Lavkarbo - Er det dyrt?
Av Moxa i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 27Siste melding: 19-01-10, 07:50 -
Lavkarbo på Youtube
Av Mod i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 0Siste melding: 02-08-09, 03:48 -
Lavkarbo-kurser
Av Mod i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 0Siste melding: 08-07-09, 13:37

Svar med sitat
Bokmerker