Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Hybrid View
-
03-09-10, 16:12 #1
Sv: Thyroid fra Glostrup - indhold?
-
03-09-10, 16:30 #2
Opplysningene fra STTM er sendt siden av en jeg antar er en bruker. Glostrup har jo også nettopp startet en ny produksjonesserie, hvis den er kommet igang ?
Det opplyses ikke hvor gamle opplysningene er.
Så mener jeg det er må den måte at den Hollandske produksjon kjøper sine råstoffer av BioFac. Tablettenes innhold av aktive stoffer kan likevel være forskjellige i disse produksjoner.
Jeg har forsøkt å skrive til Hollenderne flere ganger, men de svarer ikke.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
03-09-10, 18:45 #3
60 mg Thyroid fra Glostrup indeholder, så vidt jeg er blevet oplyst om, 9,15 mkg T3 og 36,3 mkg T4. Hjælpestoffer : laktose, kartoffelstivelse, gelatine, magnesiumstearat og talkum.
Pjevs
-
03-09-10, 19:28 #4
-
04-09-10, 08:52 #5
Vær opmærksom på, at der vil (nok) foreligge en forskel i "oplevelsen" mellem Thyroid-S og "Glostrup-Thyroid", idet Thyroid-S er Slow Release, mens indholdet af hormoner fra "Glostrup-Thyroid" går ind i omsætningen på en gang. Det er vigtigt at være obs på, så man ikke tror at der er noget galt med "Glostrup-Thyroid" når den erstatter Thyroid-S.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
04-09-10, 19:47 #6
-
20-09-10, 18:12 #7
Jeg håber Pjevs har ret omk. indholdet for nu har jeg købt 300 stk. Thyreoid fra Glostrup

Og ud over "Thyreoid 60 mg." står der nemlig intet om indholdet på bøtterne og jeg har ikke fået svar på den mail jeg sendte til Glostrup Apotek.
-
20-09-10, 18:31 #8
-
20-09-10, 18:41 #9
De oplysninger, jeg har skrevet herinde om Thyreoid 60 mg, har jeg direkte fra Glostrup Apotek :-) Så det skulle være helt korrekt.
Lignende tråder
-
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Nutri Thyroid -Thyroxine-free Thyroid Concentrate
Av Rogi i forumet Kosttilskudd/naturmedisin for skjoldbruskkjertelSvar: 2Siste melding: 25-11-09, 10:30 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29

Nielsigne
Svar med sitat

Bokmerker