Viser søkeresultater 1 til 10 av 22

Hybrid View

Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    DK
    Meldinger
    214

Standard Sv: Thyroid fra Glostrup - indhold?

Sitat Opprinnelig skrevet av Nielsigne Vis post

Super! Har du vredet armen om på vedkommende? Eller ku h*n bare se, du havde det bedre - og blev måske overbevist??

Nielsigne
    Jeg skrev en besked om at jeg havde taget naturlige stofskiftehormoner fra maj og om det evt. var muligt at få recept derfra i stedet for privat læge.
    Og jeg nævnte så også at man igen kan købe thyroid på Glostrup apotek

Nu har jeg skrevet en mail til Kristian

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Opplysningene fra STTM er sendt siden av en jeg antar er en bruker. Glostrup har jo også nettopp startet en ny produksjonesserie, hvis den er kommet igang ?
    Det opplyses ikke hvor gamle opplysningene er.

Så mener jeg det er må den måte at den Hollandske produksjon kjøper sine råstoffer av BioFac. Tablettenes innhold av aktive stoffer kan likevel være forskjellige i disse produksjoner.
    Jeg har forsøkt å skrive til Hollenderne flere ganger, men de svarer ikke.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    May 2009
    Sted
    Damnmark
    Meldinger
    39

60 mg Thyroid fra Glostrup indeholder, så vidt jeg er blevet oplyst om, 9,15 mkg T3 og 36,3 mkg T4. Hjælpestoffer : laktose, kartoffelstivelse, gelatine, magnesiumstearat og talkum.

Pjevs

Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    DK
    Meldinger
    214

Sitat Opprinnelig skrevet av Pjevs Vis post
    60 mg Thyroid fra Glostrup indeholder, så vidt jeg er blevet oplyst om, 9,15 mkg T3 og 36,3 mkg T4. Hjælpestoffer : laktose, kartoffelstivelse, gelatine, magnesiumstearat og talkum.

Pjevs
    Tusind tak

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Smile Sv: Thyroid fra Glostrup - indhold?

Sitat Opprinnelig skrevet av Nielsigne Vis post
    Er du blevet træt af Thyroid-S?
    Sitat Opprinnelig skrevet av TanjaK Vis post
    Nej jeg er ikke træt at thyroid-s, men nu ser det ud til at jeg fremover kan få recept på thyroid fra egen læge

Det er da godt nok ikke meget T4 der er i
    I dem jeg tager nu er der 38 mcg. pr. grain.
    Vær opmærksom på, at der vil (nok) foreligge en forskel i "oplevelsen" mellem Thyroid-S og "Glostrup-Thyroid", idet Thyroid-S er Slow Release, mens indholdet af hormoner fra "Glostrup-Thyroid" går ind i omsætningen på en gang. Det er vigtigt at være obs på, så man ikke tror at der er noget galt med "Glostrup-Thyroid" når den erstatter Thyroid-S.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    DK
    Meldinger
    214

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
    Vær opmærksom på, at der vil (nok) foreligge en forskel i "oplevelsen" mellem Thyroid-S og "Glostrup-Thyroid", idet Thyroid-S er Slow Release, mens indholdet af hormoner fra "Glostrup-Thyroid" går ind i omsætningen på en gang. Det er vigtigt at være obs på, så man ikke tror at der er noget galt med "Glostrup-Thyroid" når den erstatter Thyroid-S.
    Tak

Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    DK
    Meldinger
    214

Jeg håber Pjevs har ret omk. indholdet for nu har jeg købt 300 stk. Thyreoid fra Glostrup
    Og ud over "Thyreoid 60 mg." står der nemlig intet om indholdet på bøtterne og jeg har ikke fået svar på den mail jeg sendte til Glostrup Apotek.

Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    DK
    Meldinger
    214

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
    Er det mon en god ide så at dele doserne i f.eks 4 i stedet for de 3 jeg tager nu?
    Jeg har stadig flere thyroid-s. Er det mon bedst at tage dem færdigt først og så derefter skifte mærke, eller er det evt. bedre at blande og dermed stille og roligt skifte over?

Medlem siden
    May 2009
    Sted
    Damnmark
    Meldinger
    39

De oplysninger, jeg har skrevet herinde om Thyreoid 60 mg, har jeg direkte fra Glostrup Apotek :-) Så det skulle være helt korrekt.

Lignende tråder

1. Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
    Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 9
    Siste melding: 14-02-10, 11:54
  2. Nutri Thyroid -Thyroxine-free Thyroid Concentrate
    Av Rogi i forumet Kosttilskudd/naturmedisin for skjoldbruskkjertel
    Svar: 2
    Siste melding: 25-11-09, 10:30
  3. Svar: 0
    Siste melding: 09-11-09, 10:29

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg