Ja mit stofskifte er alt alt for lavt - ikke kun ifølge tal, men fysisk og psykisk mærker jeg det tydeligt!

Det med fornemmelsen af højt stofskifte det mærker jeg ved rastløshed - uro - et hoved der er ved at eksplodere - tendens til angst - hyppig og løs afføring - muskeltics overalt i kroppen, altså små muskler der står og hopper osv.. Alt sammen noget jeg i de perioder med overproduktion også oplevede inden kirtlen blev fjernet. Der lå tsh på 0,1 og t4 på 26-27.

I de sidste 10 år indtil al denne ballade har mit stofskifte ligget klippestabilt med tsh på 0,35-0,45 og en t4 på 19-21.

Men jeg tager det ganske stille og roligt med opstart - er vist så medicinforskrækket som man kan blive anyway. Vil dog meget gerne have gode råd, så folk med forstand der ser denne tråd og som har et bud på en så gnidningsløs overgang som muligt, må meget gerne sige til

Ok så din kirtel er også helt væk ? Og ja jeg kan sagtens følge teorien om at når kirtlen er væk, så er der ikke dens nogle gange store og nogle gange mindre egenproduktion at leve med, så det hele skulle være så meget lettere. Føler du dig godt tilpas og velreguleret ?

Rigtig dejligt ophold i vort broderland!

Mh
Mikkel