Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
01-09-10, 15:57 #2
Sv: fersk og i ukjent terreng
Her er vi mange som surrer med tall og bokstaver

Jeg er helt enig i de prøvene du nevner. Videre kan du ta opp med han at det eneste du ønsker er i komme i form og at du vil føle deg mye tryggere på at du får riktig hjelp dersom han kunne ta flere prøver av deg. Eller bytt lege.
Jeg mener du i tillegg bør få tatt kolesterol (er ofte forhøyet ved lavt stoffskifte) Før diagnostiserte man hypothyreose ved hjelp av først og fremst å se på pasienten, samt kolesterolprøver, B vit og et par flere som jeg ikke husker i farten, fordi det ikke fantes stoffskifteprøver.
Legen din høres ut som en "TSH-rytter" og det eneste prøvesvaret han er opptatt av er TSH. Han ser ikke engang på pasienten...
Videre vil jeg anbefale deg å legge ut referanseområdet når du legger ut prøversvar, da ref området er ulikt fra lab til lab. Likevel vil jeg påstå at Ft4 på 8 høres veldig lavt ut...
Skriv ned symptomene dine og prøvesvarene. Det er lurt for vi med lavt stoffskifte husker knapt fra morra til middag
Lignende tråder
-
NB! Artikkel på VG i dag! "Ukjent kvinnesykdom kan gi økt vekt"
Av Vigdis i forumet Stoffskifteproblematikken i landsdekkende medierSvar: 20Siste melding: 01-04-09, 21:17

) og humøret er reine berg og dalbane. + andre ting
Svar med sitat
Bokmerker