ft4 på 11 er for lite for de aller fleste som har lavt stoffskifte. Dersom du ikke har hatt noen problemer under tildligere økninger av levaxin og ikke har hørt noen annen årsak til at det går så sakte med deg skjønner jeg ikke hvorfor ikke også du kan øke slik som "folk flest".

Min økning var som følger (dette er raskt - ofte går man 30 dager mellom hver oppgang):
25µg daglig i 14 dager
50µg daglig i 2x14 dager (her var legen litt usikker på om dette var nok)
75µg daglig i 14 dager
100µg daglig i 2x14 dager (igjen så det ut som at dette kanskje skulle være nok)
112,5µg daglig i 30 dager (jeg satte opp selv fordi jeg følte meg elendig, og det er ganske vanlig å redusere mengden man går øker med når man passerer 100µg daglig)

Jeg er her nå og har da på 112,5µg og ft4 på 17,3 og TSH på 0,08 (legen min sier at man ikke skal bry seg om TSH når man er verifisert syk, men se mest på ft4) I forhold til mange her på forumet trenger jeg en liten dose og responderer godt på syntetisk medisin. Mange gjør ikke det.

Man kan vurdere mengden ft4 i blodet etter 2-4 uker, men virkningen av økt mengde stoffskiftehormon i blodet kan ikke vurderes noenlunde sikkert før etter 2-4 uker i tillegg (totalt 6-8 uker).

Så lavt som du er så hadde JEG iallfall gått på 100µg daglig.