Hei....
Trist å lese at det er nok en lege som ikke har så stor peiling på hva de holder på med når det gjelder lavt stoffskifte.
Dosen din ER for lav.
På medisin bør TSH være 1--ja, 1(ikke noe høyere).
Vi har ikke lov til å råde noen her inne,
men jeg har lov til å fortelle om meg selv.
Etter å ha blitt underbehandla lenge, og kjørt megselv i grøfta(legen klarte det med glans), bestemte jeg meg for å ta styringa over eget liv selv(innen rimelighetens grenser selvfølgelig)
Jeg har økt dosen min.
Når en går på 100µg/dgl., sies det at en da kan øke med 11,5µg/dgl.
Etter en 5-6 uker kjenner jeg hvordan formen er...mulig det er høyde for enda mere.
I ditt tilfelle skal TSH være +/- 0!!! Og fT4 bør opp i den øverste delen av refområde.(kanskje tom litt over!)
DOSEN DIN ER FOR LAV, og derfor har du symptomer.

Og ikke å forglemme---du har gått på medisiner så kort tid, at min påstand er at så store virkningen på kroppen din kan ikke den ha hatt enda.
så snart vi tar T4(Levaxin), og den kommer iblodbanen vil hypotalamus og så hypofysen reagere med en gang.
Hypofysen opplever at det er mer stoffskiftehormon i blodet , og senker derved TSH.
At fT4 øker er også logisk. Dess mer saft vi heller i glasset med vann, jo høyere blir konsentrasjon.
Men så er det det som teller da....stoffskiftehormonene skal videre rundt i alle cellene våre, og
den prossessen kan ikke måles - kun ved blindt å se på hva som plasker rundt i blodet vårt av verdier.
Tar du tempr. din basalt om morgenen.....kan være en god pekepinn hvor godt kroppen din klarer fyre.....