Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Threaded View
-
30-08-10, 12:24 #16
Sv: Forhøyet anti-TPO og lite jernlager!
Takk for link! Den skal leses på senga. har nemlig klart å pådra meg en aldri så liten forkjølelse med halsvondt, så da er det greit med litt lesestoff

Jeg har alltid trodd de med lavt stoffskifte har hatt lett for å legge på seg...derfor jeg har slått fra meg det. Siden jeg er høy og slank, og legger ikke på meg uansett hva jeg eter.
Hypo- og hyperthyreose ligger dog i familien så det forundrer meg ikke om det er det!Mer om Marita: Forhøyet anti-TPO og lite jernlager!
Lignende tråder
-
kramper ved for lite kalsium
Av DALIA i forumet Calcium (Ca) & Magnesium (Mg)Svar: 22Siste melding: 05-10-11, 18:03 -
Et lite hjertesukk....
Av gunnda i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 0Siste melding: 03-02-08, 00:07 -
Hva viser forhøyet anti-tpo? nye prøve svar....
Av trude.lutt i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 18Siste melding: 01-12-07, 22:02 -
Forhøyet PTH
Av i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 25-04-05, 12:42

Du har hypothyreose! "Normalområderne" er i virkeligheden bullshit (pardon my french)! Vil gerne anbefale en lille "artikel" jeg har samlet en hel del viden til og som kan (måske) hjælpe til at forstå problemet. Tråden hedder 
Svar med sitat
Bokmerker