Viser søkeresultater 1 til 10 av 88
Threaded View
-
29-08-10, 22:22 #12
Opptur
Vet ikke hvor jeg skal legge inn denne og er ikke sikker på om jeg noen gang kommer til å forstå hvor jeg skal legge inn det jeg har på hjertet.
Uannsett, jeg opplever en gedigen opptur her og er nesten i ekstase for det. Etter at jeg kom tilbake til Egypt etter å hatt en tur til Norge har jeg bare begynt å føle meg sååååå bra. Den første uken her var alt tungt og vanskelig, bare det å måtte gå var skikkelig slitsomt, det kjentes som om jeg hadde på meg en sele og noen sto bak og holdt meg igjen når jeg skulle gå. Nå kjennes det ut som om selen er borte og jeg klarer å gå i normal fart, herlig;-)
Før var det slitsomt bare å løfte hånden for å spise eller pusse tenner (jeg gjorde det jo, pleier jo å gjøre ting selv om jeg ikke orker. Tungsinnet er borte og jeg klarer å se positivt på nesten alt, en utrolig god følelse.
Jeg klarer til og med å vaske hele leiligheten på en gang uten å være helt padde etterpå. jeg kan lage middag og gjøre andre ting samme dag, ikke verst.
Det er som om jeg har fått mesteparten av livet tilbake, ja for husken og og konsentrasjonen er like dårlig men det kan jeg leve med.
Jeg var kun hos min fastlege i sommer mens jeg var i NOrge og hun var jo faktisk ganske medfølende og mente jeg burde sjekkes mer men siden jeg ikke bor i Norge så ville det jo ikke være tid til det. Jeg vet ikke hva hun ville sjekke for det sa hun ikke. Jeg prøvde jo å snakke litt om TSH men det var hun ikke spesiellt interessert i for hun hadde sine meninger om det altså de vanlige meningene om at man følger TSH og kun det.
Vel, jeg fikk nå beskjed om å fortsette med den dosen jeg tok som jeg jo hadde gått opp i litt selv. Og jeg tenkte at Nei det skal jeg ikke, så da begynte jeg å ta en og en halv tabelett hver dag som jo blir 75 Mµ (eller hvordan det skrives) så har jeg begynt med 1,5 annenhver dag og 2 de andre dagene. Tenker å gå opp til to hverdag snart. I tillegg til dette har jeg begynt å ta Bio-Selen +zink. I denne er det også vit A, C, E (naturlig) og B6, og på pakningen står det "kan virke styrkende på immunforsvaret. Gjett om det gjør da;-)
Bio-Selen + sink kjøpte jeg i utgansgspunktet fordi jeg ville ha noe som kunne gjøre huden min bedre og damen anbefalte å prøve innenfra med disse tabelettene isteden for en krem. Huden er vel omtrent det samme men jeg er det ikke;-) Håper det bare fortsetter på denne måten selv om jeg er realist og vet at det kan komme nedturer igjen.
En annen ting som også er topp er at mannen min ser forskjellen også og kanskje det virkelig går opp for han at jeg virkelig har vært dårlig, han sier så i hvertfall;-)
I'm sick and tired of always beeing sick and tired
Les mer: Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008
Lignende tråder
-
Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Av BeritM i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 402Siste melding: 06-02-20, 19:22 -
Januar 2010 diagnosen lavt stoffskifte.
Av Herdis i forumet Lavt stoffskifteSvar: 265Siste melding: 23-11-10, 12:35 -
Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
Av Atina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-08-10, 20:35 -
Hei på fredag fikk jeg diagnosen 7.mai 2010
Av Yvai i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 10-05-10, 16:46 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat
Bokmerker