Viser søkeresultater 1 til 10 av 60
Tråd: Høy puls?
Threaded View
-
24-08-10, 21:29 #4
Sv: Høy puls?
Blodtrykket mitt er vel i grenseland lavt, og har lurt litt på om det kanskje svinger litt fordi jeg plutselig blir svimmel og mister synet i noen sekunder hvis jeg reiser meg opp, alltid tenkt at det er fall i blodtrykk. Pulsen har vært høy i mange år nå, jeg har ikke blitt behandlet for stoffskiftet mer enn det siste halve året, uten at det har gjort noe med pulsen desverre. Vet du om det er noe farlig at pulsen øker sånn? Sjeldent får jeg litt ujevn puls, at den slenger inn ekstra slag, men somregel er den helt jevn, bare veldig rask. Ved knapp fysisk aktivitet er den VELDIG rask, blir fort sliten av sånt..
Har mest plaget meg at den siste tiden har jeg hatt ubehag i brystet, at det nesten gjør litt vondt, som om det er press. Legen sier det er "normalt", men hvilepuls på langt over 100 høres ikke normalt ut for meg..TSH 3.4, ingen påviste antistoffer. Levaxine siden mars 2010
Lignende tråder
-
Lav puls...
Av Thomas W H i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 3Siste melding: 05-10-08, 18:59 -
Puls...
Av Shanita i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 1Siste melding: 21-03-07, 23:43 -
Høy puls etter mat...
Av Irgni i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 8Siste melding: 16-02-07, 19:13 -
Syk puls...
Av Maia i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 9Siste melding: 06-01-07, 14:59

Svar med sitat

Bokmerker