Viser søkeresultater 1 til 10 av 90

Hybrid View

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard Sv: Kutte T4? Hva nå tro??

Hm.
    Man trenger jo ofte mer når man er syk da.
    Kan du si noe om hvorfor du kutta ut, og om hvordan du bedømmer situasjonen din nå ?

Levaxin har en halveringstid på ca. en uke i kroppen. En regner at all Levaxin er ute eter 5 uker.
    Men om kroppen er istand til å erstatte bortfallet på den tiden er usikkert.
    Jeg tror det tar enda lenger tid.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Østlandet
    Meldinger
    60

Standard Sv: Kutte T4? Hva nå tro??

kuttet medisinene fordi jeg var omgangssyk.......nå er jeg kjempesliten, kanskje også ettervirkninger av omgangssyken, og har fibromyalgilignende smerter i hele kroppen, vil bare sove.....har vel vært uten levaxin i 6 uker og brukt bare liothyronin men nå har jeg også vært uten lio i litt over en uke.....

jeg må kanskje vente lenger enn en uke uten lio før jeg vet noe om hvordan min tilstand er uten medisiner nå.....men jeg kan si så mye som at dersom dette er min fremtidige helsetilstand er jeg ikke i stand til å leve uten tilskudd av stoffskiftehormon uansett hva blodprøvene viser..

Nå er d3 og b12 helt fine også.........så mine plager kan ikke skyldes lave verdier av dette....
    Jeg har et halvt års tid fått kombinasjonsbehandling for hypothyreose i grenseland.
    Medisinene fikk jeg fordi alle symptomer tydet på at jeg kunne være hypothyreot selv om blodprøvene på TSH, T4 og T3 var innenfor normalen.

Lignende tråder

1. Er jeg virkelig frisk og kan kutte ut medisin?
    Av lissi32 i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 22
    Siste melding: 07-08-08, 17:15
  2. Kutte ut mjølka
    Av Marianne i forumet Helbred og kosthold
    Svar: 1
    Siste melding: 30-10-06, 23:51

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg