Viser søkeresultater 1 til 10 av 42

Hybrid View

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    45
    Meldinger
    2,767

Standard Sv: Svelgvanskene har kommet snikende

Her var det mye flott informasjon. Jeg har hele tiden trodd at binyrene mine sannsyneligvis har det "greit" - og med det dere skriver om vekttap som symptom så er jeg ("dessverre" <- Ironi!) enda sikrere på det... (Skjevt smil med tanke på den vekta jeg gjerne skulle ha vært kvitt.)
    Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...
    -- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk

Medlem siden
    May 2008
    Meldinger
    216

Standard Sv: Svelgvanskene har kommet snikende

Nå har jeg gått på en Trimetoprim-kur + en Selexsid-kur og jeg stakk av sted med en ny urinprøve her om dagen.. INGEN EFFEKT! Nå tør jeg IKKE ta mer antibiotika, de finner jo ingen bakteriell vekst heller. I Jeg fikk altså høre av legesekretæren at vi kvinner har leukocytter i urinen og at det ikke var uvanlig.. Hm… jeg vet ikke. Trodde ikke det var ”vanlig” å ha Leukocytter 3 + i urinen jeg altså…

Men Gunnda, ”Mye hals”? Altså veldig mye svelgvansker? ( Her må det inn med teskje noen ganger).. =)

Null funn på røntgen av spiserør, svelg, magesekk og tolvfingertarm, så okei da, jeg skal tro dere og slå meg til ro (eller det vil jeg aldri klare inntil jeg ikke kjenner et snev av bedring:P) med at det ”bare” er halsen…. ;)

Dagene mine er som en berg-og dalbane… Et par dager kan jeg kjenne meg helt fantastisk i formen- hvor jeg har lyst til å erobre verden og tar ekstra i. Dagen etter kan jeg føle meg helt tappet for energi og jeg vil bare sove. Hva slags liv er det?
    Savner stabilitet, enten av det ene eller det andre, faktisk. Enten konstant dårlig, for da vil i det minste legene tro meg, eller en herlig frisk-følelse for da kan jeg leve fullverdig!
    Det var mitt lille nødskrik for i dag :P (Urk!)
    Jeg er underveis... til en bedre helse forhåpentligvis (-som føles å ta en eeeevighet)

Lignende tråder

1. Svar på binyrestatus er kommet...
    Av Jeanette Ws. i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 18
    Siste melding: 27-07-10, 18:32
  2. Endelig er jeg kommet dit jeg skal :)
    Av Qa i forumet Presentasjoner
    Svar: 14
    Siste melding: 20-12-09, 20:07
  3. Har ERFA kommet til noen andre land?
    Av camomilla i forumet Mangel på Thyroid-medisiner
    Svar: 1
    Siste melding: 09-11-09, 12:09
  4. hjelp med hvordan jeg kan få kommet igang å jobbe... please?
    Av Lissa i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifte
    Svar: 4
    Siste melding: 13-10-06, 21:21

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn