Viser søkeresultater 1 til 10 av 49
Threaded View
-
27-04-10, 10:44 #16
Sv: Blir man helt frisk med erfa thyroid?
Slik jeg ser det, er det noen som har det helt fint på Levaxin og noen som har det helt fint på Tyroid.
Jeg vet ikke hvor store disse grupper er. Såvidt jeg vet er det ikke gjort slike undersøkelser heller. De som uttaler seg, gjør dette på bakgrunn av rykter. De som kommer fra legemiljøet ser man gjerne på som "sannheten", men en må være obs på at de har mye å forsvare rent faglig. Det er gjort mange faglige feil og det er støttet mange teorier som det ikke lenger er dekning for. De er utdaterte, men praktiseres fremdeles !
Og ingen vil vel innrømme feil direkte og prøver selvfølgelig å glatte over......
Det skal vi som må bedømme hva som er rett og galt være klar over.
Og de gruppene som har det bra er jo heller ikke så intressante for oss ?
Det som vel er intressant, er om de som ikke har det bra på den behandling de mottar, vil få det bedre om de skifter ?
Og det vil de !
Så skal det innrømmes at de få statistikkene som finnes ikke er dobbeltblinde og vitenskapelig holdbare i alle retninger.
Det finnes en på ERFA sine sider.
Spørsmålet er : Merket du endringer når du skiftet til ERFA ?
Man kan beklage seg over at det er et sterkt ledende spørsmål, og det omfatter jo bare de som gikk over.
Men det er jo engentlig bare de vi er intressert i ?
Hvordan fikk de det de som skiftet fra Levaxin til ERFA ?
Jo - 98% fikk det bedre.......
Hvor mye løgn kan det være ?
Hvis du ikke har det bra på den behandling du idag mottar, ville du forsøkt ERFA hvis det var 50% sjanse for bedring ?
10% ?
Selvfølgelig ville du det !
Men avgjørelsen er ikke din. Den har endokrinologene tatt for deg, og de sier nei !
Du får ikke det tilbudet. Du får ingen opplysninger om at alternativet finnes.
Hvorfor man ikke får det kan man spekulere i - det skulle ikke undre meg om det har pekuniære årsaker
• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Hashimoto's encephalopathy
Av Stina i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 21Siste melding: 07-05-13, 10:50 -
Hashimoto's og antistoffer
Av Vigdis i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 21Siste melding: 29-12-12, 19:10 -
Hashimoto`s metafor (billede)
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:44 -
Armour til barn?
Av Bellissimo i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 14-11-07, 16:29

Svar med sitat

Bokmerker