Viser søkeresultater 1 til 10 av 73
Hybrid View
-
03-01-10, 08:35 #1
Sv: Hvordan teste binyrefunksjonen?
DHEA og kortisol går ofte, men ikke alltid hånd i hånd. Derfor kan det være lurt med en test som viser begge. BM lab og Scandlab har det i sin test Adrenocortex Stress Profile. Se sidebar på hjem på forummet, der finner du link til begge steder, eller se http://www.genovadiagnostics.com/ind...av=test&id=159!
Synachentest er visst ikke mye hjelp for oss. Da forteller gjerne legen din deg at binyrene dine er perfekte. Vi ligger over det den viser, etter det jeg har forstått. Den fanger ikke opp der de med moderat binyrebarksvikt befinner seg. Selv om jeg kan si av egen erfaring at der neimen ikke føles særlig moderat! Lykke til!
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
03-01-10, 12:37 #2
Sv: Hvordan teste binyrefunksjonen?
Takk for hjelpen!
Hypothyreose (hashimoto) siden 2002. Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i 2005, da var jeg så syk at jeg stadig mistet bevisstheten. Det var uhyre skremmende....
Lignende tråder
-
Fikk du Meningokokk B vaksine og har stoffskifte problemer?
Av sivcath i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 66Siste melding: 01-10-10, 13:43 -
Kræft i skjoldbruskkirtel i 2005, total thyreiodektomi
Av Lene i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 19Siste melding: 21-08-09, 18:20 -
Diagnose lavt stoffskifte fikk jeg i april - tror jeg det var
Av belit i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 26-07-07, 23:04 -
Idrett enten før eller etter man fikk lavt stoffskifte?
Av sportyBoy i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 20Siste melding: 02-07-05, 12:00 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat

Bokmerker