Viser søkeresultater 1 til 10 av 73
Hybrid View
-
02-01-10, 14:32 #1
Sv: Hvordan teste binyrefunksjonen?
Hei Knokkel
Du kan for eksempel se denne tråden:
https://www.stofskifteforum.dk/showt...t=spyttpr%F8ve
Spyttprøve burde holde. Be legen din om dette. Da samler du spytt fire ganger i løpet av det døgn (du gjør det hjemme), og så skal døgvariasjonen studeres. Blodprøve er ikke tilstrekkelig. Om legen din ikke går med på det (det burde han/hun, men noen leger er jo litt "vrange" på dette området), så bestill en spyttprøve ved Scandlab.com (dette koster mer, Vigdis har brukt det og kan sikkert gi flere detaljer, Gunnda også, tror jeg).
-
02-01-10, 17:48 #2
Sv: Hvordan teste binyrefunksjonen?
Tusen takk for svaret, det var til stor hjelp
Vil ikke legen være med på dette (min lege er en gammel gnom!), så skal jeg bestille selv. Det får ikke hjelpe om det koster litt. Da får jeg heller spare...Hypothyreose (hashimoto) siden 2002. Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i 2005, da var jeg så syk at jeg stadig mistet bevisstheten. Det var uhyre skremmende....
Lignende tråder
-
Fikk du Meningokokk B vaksine og har stoffskifte problemer?
Av sivcath i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 66Siste melding: 01-10-10, 13:43 -
Kræft i skjoldbruskkirtel i 2005, total thyreiodektomi
Av Lene i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 19Siste melding: 21-08-09, 18:20 -
Diagnose lavt stoffskifte fikk jeg i april - tror jeg det var
Av belit i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 26-07-07, 23:04 -
Idrett enten før eller etter man fikk lavt stoffskifte?
Av sportyBoy i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 20Siste melding: 02-07-05, 12:00 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat

Bokmerker