Sitat Opprinnelig skrevet av Berit1974 Vis post
Hei Blondie

Jeg vet du er skeptisk til hc- og det var/er jeg også. Men om jeg virkelig skal anbefale en binyrestøtte, vil det være denne. Jeg angrer ikke ett sekund på at jeg begynte, selv om jeg var superskeptisk til å begynne med. For meg var det en modningssak, det måtte ligge og kverne i bakhodet en stund. Tok vel tre mnd fra jeg fikk resepten til jeg benyttet den. Jeg jobber nå 100 % men var egentlig innstilt på å sykemelde meg for første gang denne høsten, så det er takket være hc og pregnelolone at jeg jobber.

Det beste er sikkert likevel å klare løpet på egenhånd, om man orker og har helse til det. Tar du pregnelolone da? Jeg fikk en ganske betydelig ekstraeffekt av det.
Jeg begynner nok å lande på det etterhvert jeg også. Nei, jeg tar ikke pregnenolone, men er veldig fristet.

Satt lenge å snakket med overlege på min arbeidsplass i kveld. Hun vil gjerne ha meg på HC og fikser resept til meg. Skal tenke over helga, men ikke lengre. Hun er meget erfaren lege og hadde aldri hørt om thyroid. Var veldig interessert i dette og syntes det var spennende.

Godt å høre at du er fornøyd, Berit. Lettere å ta valget da