Neida trening og hyper er ingen problem,
jeg har selv vært hyper og den eldste datteren min er det,
jeg har bestandig trent, turn,håndball,styrke,dans og aerobic,
datteren min trener spinning,styrke osv samt at når hun var i militæret var hun blandt de beste i fysiske utskeielser,
hun har det helt ålreit med trening og det hadde jeg også,
og som sant er,
det er ålreit å brenne opp litt energi så lenge ikke harahjerte og svimmelhet blir for plagsomt.
Og kan du klare og medisinere deg nedover så er det absolutt å anbefale,
jeg anbefaler ikke operasjon selv om mange leger er veldig glad i det,
m.m. det er kreft o.l som lager problemer og at de fysiske plagene ikke er for plagsomme,
jeg hadde noen plager i form av harahjerte,skjelvinger,måtte krumme nakken for å svelge lett, berg og dalbane humør,
men dette var ingenting mor hvordan jeg har det nå som jeg er blitt hypo så jeg angrer som en hund på at jeg lot meg operere,
men jeg visste ikke bedre,
og jeg fikk liten eller ingen info om sykdommen generelt så jeg trodde ærlig talt at en operasjon kurerte meg for evig og alltid.
De vanskeligste symptomene som min datter har(og jeg hadde) er at hun har utrolig liten stamina for negativt stress, positivt stress takler hun i mengder,
men så fort det blir negativt blir hun veldig ustabil,
hun lærer kroppen sin å kjenne bedre dag for dag og ser tegnene bedre og styrer unna ting som kan forårsake negativt stress,
akkurat den biten sliter man med når man er hypo også,
fordelen er at man holder seg slank og må sørge for å holde vekten oppe,
hun har kuttet ut gluten og soya osv og føler at hun har blitt mye bedre i løpet av kort tid,
det har også hjulpet utrolig på magesmerter,brått behov for å gå på do osv.
Hun har lært seg å leve med det og er mer stabil enn noen gang og har valgt å leve med det selvsagt også fordi hun har sett hvor tragisk jeg har blitt redusert.
Så fortsett å trene og nyt livet!