Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
Jeg spurgte fordi jeg ville slet ikke blive overrasket, hvis denne tur har kørt dine binyrer helt flade. Prøv at cutte sukkeret helt ud, 100%. Også de hurtige kulhydrater (det er IKKE et lusket forsøg på at lokke dig på lavkarbo), der jo bliver til glukose i blodet meget hurtig efter indtagelsen. Spar ikke på salt dvs. brug lige så meget/lidt salt du har lyst til, hverken mere eller mindre. Hvis du tage et saltkrystal på tungen og har lyst til at beholde det i munden - har du brug for salt. Og så tag 2 x 1000 mg C-vitamin om dagen. Gør det i en uge, eller to (hvis du kan) og se om der sker noget når tiden er gået. Det er ikke et behandlingsforslag. Det er en test. Får du blot en smule bedre (på lidt anderledes måde end du plejer) efter den uge (gerne to, sikrere konklussion), er det dine binyrer som slider med at komme sig efter squalene-tilskuddet fra vaccinen. Og så snakker vi alle bare videre senere om, hvordan hjælpes dine binyrer bedst i fremtiden. Man kan nå et pænt stykke selv uden hydrocortison til at begynde med. I givet fald kan man altid tage det op med sin læge senere. Men det styrker een selv bedst, først selv at teste og se om der kommer en reaktion fra binyrene. Jeg tror den vil komme. Håber du gider overveje, Siriusen
Hei Anisa,

Jeg har faktisk vært uten sukker og karbohydrater en uke nå. Har kjøpt den danske boken "10 år yngre på 10 uker"

Jeg fikk faktisk høre på jobb idag at jeg så friskere ut e nn jeg hadde gjort på lenge og jeg innbiller meg at jeg er i bedre form også... Nå er iallefall bronkitten helt borte og jeg er ikke så trøtt...

Mener du at hvis jeg blir bedre uten sukker og karbohydrater så har jeg dårlige binyrer? Skal holde dette kostholdet en tid fremover så får vi se om det hjelper på meg.

Tusen takk for at du bryr deg