Viser søkeresultater 11 til 20 av 68
Threaded View
-
27-05-09, 17:10 #27
Sv: Levaxin, Armour, binyretrøtthet
Det er idealet, det, Thomas! Men hva gjør vi, når en som jeg går fra fastlege til endokrinolog, og ingen vil gi deg AT og formen er bånn? Det er jo det de fleste opplever. Og når du da skjønner at du har hatt det dårlig, sannsynligvis på grunn av underbehandlet stoffskifte i veldig mange år, da var i allefall min tålmodighet slutt! Mitt ønske har hele tiden vært å gå til legen og få AT på resept. Men jeg hadde ikke tid til å løpe fra lege til lege og håpe at noen skulle skrive ut medisinen Armour Thyroid (AT). Det tar tid og krefter det, å gå fra lege til lege! Så da ble det internett...Husk, oppsøk Armour-behandlende spesialist før du prøver den!
Jeg vurderer også å gå innom Balderklinikken. Men jeg tror at bare navnet oser av urtete og abrakadabra for de fleste leger. Så om jeg går ut derfra med resept i handa tror jeg ikke at fastlegen skriver ut alikevel. men kanskje kan jeg få sjekket binyrer ordentlig, det jeg har gjort hos endo er blodprøve, fastende på morgenen. og det sier vel bare en brøkdel. For cortisol hopper jo litt i løpet av døgnet.• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte siden 2003
Av Anee i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 02-11-09, 09:01 -
Hyperthyreose siden 2000
Av Karianne i forumet Høyt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 30-01-09, 09:08 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08 -
Har sikkert hatt lavt stoffskifte siden fødselen
Av Alani i forumet Lavt stoffskifteSvar: 51Siste melding: 18-05-05, 19:30