Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
Jeg var veldig opp og ned i starten, kjempeenergi, så perioder med svimmelhet og konsentrasjonsvansker. Men om det var virus eller overgang til AT, er ikke godt å vite. Nå har jeg gått ned masse (for meg, alt er relativt). Skal veie meg når jeg kommer meg på trening, sist var det 4,5 kg, de andre i huset her mener det er mer nå. Må skaffe meg nye bukser! Mistenkte først overdosering av Armour, men jeg fortsatte å gå ned etter at jeg gikk litt tilbake på dosen (følte meg overopphetet, det kjentes feil ut, alt varmt, som lunkent vann føltes ubehagelig). Og vektminskningen skyldes nok en blanding av lett forandret kosthold, overgang til AT og det at jeg kuttet ut anitdepressiva. Jeg gikk gradvis opp ett sted mellom 9 -12 kg av antidepressiva. Klarte aldri å få vekk kiloene! Uansett hvor mye jeg forsøkte av kostholdsendring og økning av trening.
Hei,
hvor lenge varte denne "opp og ned" formen? Jeg har de siste dagene blitt fryktelig trøtt! I dag sov jeg i 2,5 t etter jobb og det har jeg ikke gjort siden før jeg startet med levaxin (før de fant ut hva som feilte meg). Jeg er redd Armour ikke virker på meg :( Men det kan jo være en overgang selvfølgelig... Eller feil dose. Skal ta blodprøve om en måneds tid tenkte jeg, for å se hvordan det ligger an da.

Jeg tok 150 mcg Levaxin samt 10 Liothyronin før. Etter en overgangsperiode med en kombinasjon er jeg nå på 4 grain Armour pr dag fordelt på 2 doser (morgen og lunsjtider)

Har ikke gitt opp ennå. Det kan jo være dette deprimerende regnet her i sør-vest som tærer på

Noen erfaringer med slik "trøblete" overgang?

PS.Jeg smør meg med hydrokortison hver dag i tillfelle binyretretthet...