Viser søkeresultater 1 til 10 av 59
Threaded View
-
11-11-09, 20:10 #28
Sv: Lav TSH og lav T4
Ja, og mange av oss(til vi lærer,da!!!), og mange leger tror/tenker på hjertbank automatisk som tegn på overmedisinering.
Og så er det like ofte det motsatte, for lite med.og/eller binyresvakhet. I begge tilfeller "spyr" vi ut adrenalin i "hytt og vær"..for å klare oss...og
adrenalin øker hjertefrekvensen,ja.
(tenk bare når vi blir redde /utsatt for fare...adrenalinet pøses ut..og hjertefrekvens og blodtrykk øker).
Det var iallfall bra at du har fått tatt 2 spyttprøver, selv om 4 hadde vært optimalt....
Uansett svar, evnt. innen normalen, kan du kanskje prøve deg med litt Hydrocortisonkrem , og se om det vil hjelpe på ett eller annet....Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Overdosert?
Av Pusen i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 11-06-09, 21:32 -
Helse- og omsorgsminister sier....
Av Mod i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 1Siste melding: 07-05-09, 21:44 -
Legen mener jeg er overdosert, jeg er uenig...
Av Vimseliten i forumet BlodprøverSvar: 26Siste melding: 18-03-09, 14:31 -
Hva sier TRAS noe om?
Av Carro i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 18-03-09, 10:01

Svar med sitat
Bokmerker