Viser søkeresultater 1 til 10 av 59

Hybrid View

Medlem siden
    Nov 2009
    Alder
    57
    Meldinger
    225

Standard Sv: Lav TSH og lav T4

Jeg tror det var en av de prøvene jeg tok som jeg skal få svar på i morgen. Diverse hormonprøver og spyttprøver som jeg tok både morgen og kveld.

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Vestfold
    Alder
    74
    Meldinger
    1,063

Standard Sv: Lav TSH og lav T4

Ja, og mange av oss(til vi lærer,da!!!), og mange leger tror/tenker på hjertbank automatisk som tegn på overmedisinering.

Og så er det like ofte det motsatte, for lite med.og/eller binyresvakhet. I begge tilfeller "spyr" vi ut adrenalin i "hytt og vær"..for å klare oss...og
    adrenalin øker hjertefrekvensen,ja.

(tenk bare når vi blir redde /utsatt for fare...adrenalinet pøses ut..og hjertefrekvens og blodtrykk øker).

Det var iallfall bra at du har fått tatt 2 spyttprøver, selv om 4 hadde vært optimalt....

Uansett svar, evnt. innen normalen, kan du kanskje prøve deg med litt Hydrocortisonkrem , og se om det vil hjelpe på ett eller annet....
    Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
    Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
    Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.

Lignende tråder

1. Overdosert?
    Av Pusen i forumet Blodprøver
    Svar: 3
    Siste melding: 11-06-09, 21:32
  2. Helse- og omsorgsminister sier....
    Av Mod i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikere
    Svar: 1
    Siste melding: 07-05-09, 21:44
  3. Legen mener jeg er overdosert, jeg er uenig...
    Av Vimseliten i forumet Blodprøver
    Svar: 26
    Siste melding: 18-03-09, 14:31
  4. Hva sier TRAS noe om?
    Av Carro i forumet Blodprøver
    Svar: 2
    Siste melding: 18-03-09, 10:01

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg