Viser søkeresultater 1 til 10 av 59
Threaded View
-
08-12-09, 09:52 #26
Sv: Hjelp! Dosering av Erfa overgang fra Armour
På Erfas eget forum kan man læse i svar fra Erfas egen ekspert, at Erfa Thyroid indeholder 8 mcg T3/1 grain og 17 mcg T3/2 grain. Tråden kan læses her.
Men ellers, Siven
- er der ingen grund til at gøre for meget ud af at sammenligne det præcise indhold af T3 mellem Thyroid fra Erfa og Armour Thyroid. Forskelle er så små og vores personlige præferencer så forskellige, at der vil altid fremkomme små variationer indtil man finder den rette dose for sig selv... Det vil ske ret hurtigt fordi T3 er så aktivt, at man ikke kan undgå at bemærke om man bør eller ikke bør cutte et kvart grain fra eller lægge til, når man overgår til Erfa Thyroid.
Desuden kan hverdagen rumme forskellige komponenter, som gør at man den ene dag måske skal bruge et kvart grain ekstra (eksamen/forkølelse/stres etc.), mens andre dage er det "som det plejer". Jeg mener ikke, at det er værd at stresse sig over, når det handler om så små marginaler...
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Overdosert?
Av Pusen i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 11-06-09, 21:32 -
Helse- og omsorgsminister sier....
Av Mod i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 1Siste melding: 07-05-09, 21:44 -
Legen mener jeg er overdosert, jeg er uenig...
Av Vimseliten i forumet BlodprøverSvar: 26Siste melding: 18-03-09, 14:31 -
Hva sier TRAS noe om?
Av Carro i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 18-03-09, 10:01

Svar med sitat
Bokmerker