Viser søkeresultater 1 til 10 av 59
Threaded View
-
05-12-09, 13:50 #28
Sv: Skal man tvinge seg selv?
Hei alle sammen

Det er i hvert fall ikke enkelt dette her, men man må vel prøve å akseptere at livet ikke blir som før og at man får leve deretter.
Ja, jeg tror han prøver å gjøre jobben sin og at tett oppfølging skal være positivt i flg. Nav, men han trenger ikke ringe meg flere ganger om dagen
. Ting går bare ikke så fort! De siste dagene har jeg slått av telefonen i perioder på dagen, bare for å vite at jeg får litt fred. Da har jeg ringt opp igjen senere og spurt om det var noe viktig og sagt at jeg var sengeliggende når han ringte, og at jeg trenger mye hvile. Håper han tar hintet
Og de forslagene rundt sykelønnsordningen er etter min mening fullstendig galskap! Jeg blir så sint:twisted: Tror de virkelig at man ønsker å ikke gå på jobb og være en del av samfunnet... Jeg vet ikke, men blir utrolig provosert, ikke rart at enkelte blir ser skeivt på en når man sier at man er sykemeldt. De kan likså godt si det som de tenker at man er en samfunnssnylter!!
I tillegg så skulle man vel stille på jobb hver morgen når man var sykemeldt hørte jeg rykter om... Det blir man sikkert veldig mye friskere av
Uff, det ble mye edder og galle dette her
Hvem er det liksom som skal ivareta våre interesser, vi stoffskiftesyke altså? Er det noe vi kan gjøre?
Lignende tråder
-
Overdosert?
Av Pusen i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 11-06-09, 21:32 -
Helse- og omsorgsminister sier....
Av Mod i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 1Siste melding: 07-05-09, 21:44 -
Legen mener jeg er overdosert, jeg er uenig...
Av Vimseliten i forumet BlodprøverSvar: 26Siste melding: 18-03-09, 14:31 -
Hva sier TRAS noe om?
Av Carro i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 18-03-09, 10:01

Svar med sitat
Bokmerker