Hei Gunnda!

Jeg har bestilt via nettet - og nei, jeg har ikke informert legen min. Skal ta nye blodprøver om en seks ukers tid og har da tenkt å snakke med henne.

Det ville forundre meg om de nekter å ta blodprøver. Jeg er i ferd med å få et nytt liv etter at jeg begynte med Armour og jeg kommer ikke til å gå tilbake til bare Levaxin.

Jeg følte meg ganske bra i midten av oktober i fjor - så bra at jeg hadde lyst å invitere til selskap (noe jeg ellers ikke orker) - og så bra at jeg begynte å trene. Jeg gikk da rett i kjelleren etter noen dagers trening og har ikke følt meg særlig bra før jeg nå begynte med Armour/Levaxin. Et par dager etter at jeg begynte med A/L fikk jeg igjen lyst til å invitere til selskap. Jeg ble helt forundret over meg selv...:-) Jeg har også begynt å gå relativt lange turer og har ikke lenger lyst til å ligge på sofaen etter at jeg kommer hjem fra jobb. En utrolig følelse! Måtte det vare. Venter nå bare på at forbrenningen skal begynne slik at jeg kan ta av 12 kilo sånn som n'Finn :-)