Viser søkeresultater 1 til 10 av 45
Threaded View
-
05-03-08, 16:02 #13
Jeg blir bare så sint på dine vegne Lisa 61!!!

Jeg fatter ikke at de kan si at virkningen ikke er dokumentert. Vi brukte jo naturligfremstilt thyroxin her i landet helt frem til de klarte å produsere syntetisk. Jeg kan liksom ikke tenke meg at det ikke finnes noe forskningsmateriale i USA på bruk av Arour osv. Der brukes de jo om hverandre. Man ble jo bedre før syntetisk thyroxin dukket opp også....
Men, det viser seg om og om igjen at Aker kommer med slike anbefalinger. Og ikke minst undervurderer hvilken effekt Hypothyreose kan ha på mennesker. Dere som så Louise Koren Dall på tv i går hørte jo at det eneste omtrent som var vanskelig med denne sykdommen var at noe veldig få var vanskelige å stabilisere på Levaxin. Bullshit!!!
Hva er det for skitt snakk? Er det slik å forstå at vi som ikke blir bedre bare syter da?? Eller har vi alle flere sykdommer som er "klinisk usynlige"? Som ME eller Fibromyalgi? Eller kanskje vi bare er bløte i hodet? Hvordan er det mulig??"må man ikke tolke alle symtomer man har på at det er relatert til stoffskiftet"
Alle symptomene står svart på hvitt i lærebøkene til alle leger, blir det plutselig ikke validert fordi man ikke passer inn i rammen: Man blir frisk av en pille? Hva er det som mangler Aker? Der skal liksom være den tunge faglige bastion. Men de ønsker heller ikke behandle folk med lavt stoffskifte. Det jeg finner så merkelig, er at det er man er så utrolig mye mer syk hvis en er hyper. Men, hvis den samme personen blir hypo og ikke blir frisk av en pille, så er den ikke lenger vits å bry seg om??...
Å så sint jeg blir!!!
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
Forum Arkiv 2002
Av Mod i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 139Siste melding: 31-03-09, 03:23 -
Ny med diagnose høyt stoffskifte
Av annka76 i forumet Høyt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 17-03-09, 15:44 -
Lavt stoffskifte. Sikker diagnose?
Av Maxern i forumet Lavt stoffskifteSvar: 17Siste melding: 16-11-08, 14:33 -
Diagnose lavt stoffskifte fikk jeg i april - tror jeg det var
Av belit i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 26-07-07, 23:04 -
Nylig fått diagnose lavt stoffskifte, erfaringer og sprøsmål
Av shiny78 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-11-06, 16:27

Svar med sitat

Bokmerker