Viser søkeresultater 1 til 10 av 45
Hybrid View
-
05-03-08, 13:56 #1
Jeg må bare si at jeg har også gang på gang fått råd fra leger om å redusere dosen pga lav tsh. Hver gang har jeg tenkt ...jaaa jooo, jeg har jo hatt hjertebank i det siste...og sovet dårlig...ja det er sikkert fordi jeg er overdosert ja... Og så har jeg redusert med 25 mcg et par ganger i uka akkurat som du blir rådet til. Og slett ikke blitt bedre, snarere tvert imot.
I høst, da jeg økte Armour litt for fort, kjente jeg hvordan det virkelig kjennes ut å ha hypersymptomer. Det var noe helt annet enn å ha litt hjertebank og sove dårlig ja!
Etter jeg startet med Lio i fjor skjønte jeg at søvnproblemene er et HYPOsymptom hos meg, det samme er hjertebank!
Hvis du føler og kjenner igjen alle symptomene dine som hypo-symptomer, så er det ikke mye logikk i å redusere dosen, er det vel?
Og den legen, som i det ene øyblikket tror på kroppen din, og i neste øyeblikk ikke....
Jeg fikk overtalt legen til å gi meg Lio etter å ha vist henne Haugs artikkel. Det forandret livet mitt. Senere gikk jeg over til Armour på egen hånd. Da visste jeg at jeg trenger t3-tilskudd for å fungere.Har måttet finne ut det meste om sykdommen min sjøl.
Forsøker å finne formen etter kreftbehandling, og det går da framover om enn litt kronglete av og til.
Lignende tråder
-
Forum Arkiv 2002
Av Mod i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 139Siste melding: 31-03-09, 03:23 -
Ny med diagnose høyt stoffskifte
Av annka76 i forumet Høyt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 17-03-09, 15:44 -
Lavt stoffskifte. Sikker diagnose?
Av Maxern i forumet Lavt stoffskifteSvar: 17Siste melding: 16-11-08, 14:33 -
Diagnose lavt stoffskifte fikk jeg i april - tror jeg det var
Av belit i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 26-07-07, 23:04 -
Nylig fått diagnose lavt stoffskifte, erfaringer og sprøsmål
Av shiny78 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-11-06, 16:27

Svar med sitat

Bokmerker