Viser søkeresultater 1 til 10 av 32

Hybrid View

Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Nord Trøndelag
    Meldinger
    111

Talking Sv: Hei til alle sammen

Hei Anisa,
    Du er en herlig skapning, det føler jeg. Skulle gjerne ha møtt deg en dag i det virkelige livet, og ikke bare her. Tror vi ville hatt mye å skravle om.
    Jeg liker energien du utstråler - kan ikke si noe annet en dette.

Ja, du har rett - jeg blir smittet av folk som Janie A. Bowthorpe og Per Egil Hegge. Dette er mennesker som tar bladet fra munnen og som kaller en spade for en spade. De er uredd autoriteter ( som jeg også ) - og de lar ingen få lov til å drite dem på hodet, uansett om det er leger , professorer eller andre "høye dyr", så har de ikke rett til å oppføre seg slik.

De tar igjen- de legger seg ikke flat. De sier dette godtar ikke jeg - jeg bestemmer selv over min kropp -- du har ingen rett til å behandle meg som om jeg er ingenting- selv om jeg er syk eller mindre enn du.
    Elsker bare slike mennesker som orker å ta igjen, uten de hadde vi ikke vært der vi er i dag. Og jobben for en rettferdig og snobbefri behandling må gå videre.
    Det er så mange mennesker der ute som fremdeles sliter og blir feilmedisinert - og som ikke har den minste snev av anelse på hva som feiler de. Etter å ha lest Hypothyreose-type2 av Mark Starr, fikk jeg øyene opp skikkelig hva som foregår der ute.
    Vi må ikke godta at slikt skjer for at noen andre kan berike seg . Aldri !!!

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Standard Sv: Hei til alle sammen

Herlig og herlig... det er der meget delte meninger om - queenie. Men tak skal du have for ros og gode ord. Jeg kan kun gøre det bedste jeg kan og er det nogengange ikke nok, kan det måske lykkes bedre næste gang.

Jeg synes også at du er herlig og forventer mig meget friskt og levende skrevet af dig - jeg vil glæde mig til at læse.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Nord Trøndelag
    Meldinger
    111

Takk, takk.
    For en som ikke kan norsk grammatik og som er selvlært når det gjelder det norske språket, så klarer jeg meg ganske godt mener jeg selv, men jeg har litt dårlig selvtillitt når jeg skriver. Er det bra nok ? Tør jeg å kaste meg ut i det blå- eller kommer jeg å dumme meg ut ?
    Må sette på en omgang med hjernevask på meg selv, haha

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

Hei queenie! Du "snakker" et meget forståelig norsk! Skriv i vei!

Vi er mange som er glade for å leve i et moderne land, med venner som kommer fra hele verden, som gjør både oss og Norge til et frodig og spennende sted. Beste måten å bli god i et språk på, er å bruke det!

Om du, eller noen andre skriver noe vi ike forstår, så spør vi!
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Lignende tråder

1. Skal man tvinge seg selv?
    Av Siven i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdom
    Svar: 14
    Siste melding: 25-10-11, 11:45
  2. Kan jeg øke selv? Skal til legen 28 februar
    Av lissi32 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.
    Svar: 27
    Siste melding: 11-11-08, 12:37
  3. Hormonene, hvor mye bestemmer de?
    Av Stina i forumet Andre hormoner
    Svar: 2
    Siste melding: 24-03-08, 00:27

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg