Sitat Opprinnelig skrevet av queenie Vis post
Nå er jeg vel samme alderen som deg ser jeg, og barna mine er voksen, så jeg kan tillate meg å tenke litt mer på meg selv, heldigvis.
Ja og dog... I dag siger min søn (32), at jeg burde dengang tænke lidt mindre på ham og mere på mig selv, så jeg kunne nå at blive friskere til børnebørn en dag arriverer. Godt nok har jeg genvundet alle mentale kræfter, men kroppen kan ikke komme sig tilsvarende, oven på 30 år med virkningsløs behandling.

Jamen, så svarer jeg ham , at det er ikke sikkert, at han ville blive så fint et voksent menneske og et "far-emne", hvis jeg ikke tænkte mest på hans bedste og brugte overskuddet på at kramme, i stedet for at ømme mig. Og så er vi lige vidt, hvorefter vi.... krammer igen
Synes synd i alle stakkarne som har småbarn i tillegg til slike helseproblemer. Har vel hatt en del småplager tidligere som jeg ikke helt skjønte hva som var årsaken til- men som jeg i dag vet at de hører med til stoffskifteproblemene mine. Er arvelig belastet via begge foreldre - var ikke klar over dette før nå. Bra at jeg vet nå - dette gir barna mine en mulighet for å være ekstra påpasselig - de trenger ikke å utvikle dette videre bare de er påpasselig nok. Så, noe godt må da komme ut av dette også.
Næsten samme tanke har jeg også haft, men mest møntet på forældrene til små og store børn.... Har postet et indlæg om det sidste år: Vi skal beskytte vore børn! - for at sætte vores erfaringer i arbejde for den næste generation.
Jeg har så lyst til å slå et slag for selve saken. Slik vi blir behandlet i dag fra leger og såkalte spesialister hører ikke hjemme noen steds. De låter som de vet alt, men de forstår ofte veldig lite, og deres uvilje til å lære mer om dette - eller til å høre på oss og ikke bare til å ta blodprøvene på alvor slik de gjør -men ikke oss - dette hører ikke hjemme i år 2009. Må komme litt mer til hektene først, så står jeg klar til å mobilisere også flere andre krefter til innsats for dette.
Jeg ser, at du er blevet godt og grundigt smittet med Janie Bowthorpe- og Mary Shomon-baccillen Godt gået! Den slags markante skikkelser på Hypothyreose-fronten har vi ikke nok af endnu!