Sitat Opprinnelig skrevet av queenie Vis post
Det er sikkert mange som søker hjelp og svar for sine spørsmål her.

Tenk på dette stedet er den eneste plassen å få trøst og forståelse for problemene for mange - her blir de trodd på. Her får de svar på spørsmålene sine. Ikke alle har krefter nok for å lete etter internasjonalt info på internett .
Hej queenie

Det er nemlig korrekt. Dette er hensigten og om det virker eller ikke, afhænger af hvor mange ildsjæle som du finder vejen hertil. Hjertelig velkommen.

Det kan være noget af en opgave, at være en ildsjæl med hypothyreose. (Ild)sjælen trækker den ene vej og frem, mens kroppen kan ikke altid klare det. Ikke så ofte som sjælen vil. Og så har du oven i alt dette også 3 børn.... Selv en fuldstændig rask ildsjæl ville have vanskeligheder med at få det hele til at hænge sammen. Hvordan klarer du det? Det kan ikke være nemt, vel?

Hvorom alt er håber jeg så, at du gider lægge dine tanker frem her, for alle de andre af os, der netop ikke længere kan følge trop, fordi efter at sygdommen har slidt kropen ned... begynder den også at slide på psyken/sjælen. Så er det godt, dejligt og opmuntrende at opleve en som du, der ikke giver op - selv om jeg selvfølgelig ikke kan ane noget om, hvad det har "kostet" dig.

Velkommen og glæder mig til at læse mere af dit.

Never GiveUp!