Viser søkeresultater 1 til 10 av 23
Tråd: PMS og lavt stoffskifte
Threaded View
-
12-08-10, 08:43 #12
Sv: PMS og lavt stoffskifte
Dosebehov varierer fra person til person. Jeg fikk litt hodepine i går av bare 10mg så jeg holder meg på den dosen foreløpig. Om kroppen blir vant til det, kan jeg øke. Virker også som pregnelonone har effekt på blodsukkeret. Det har ihvertfall vært påfallende stabilt de siste dagene, dvs jeg må ikke spise annenhver time for å holde det oppe, hvilket føles bra! DHEA stabiliserer blodsukkeret (iflg en artikkel på nett jeg leste), og pregnelolone lager jo DHEA, så kanskje det er derfor. Visstnok kan pregnelonone virke slankende også leste jeg- hadde ikke hatt noe i mot det heller da- alltids lov å håpe

Er veldig spent på den videre effekten av pregnelolone. Burde sikkert ha begynt med det før- men, men... Er imidlertid redd for bivirkninger som hodepine og hjertebank, for da må jeg i verste fall slutte, men antakelig vil det gå å redusere dosen til 5 mg.
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker