Viser søkeresultater 1 til 10 av 127
Tråd: Jeg er sint og drittlei
Threaded View
-
11-08-10, 17:04 #21
Sv: Jeg er sint og drittlei
Har dessverre ikke noe slikt opptaksutstyr i huset. Men jeg tror ikke det er det om å gjøre.
I det siste har jeg blitt engstelig for å sovne, for jeg har nemlig fått igjen de alldeles for jævlige smertene fra gallestein! De hogger til i høyresida straks jeg skal stå opp av senga eller vri meg, og de hogger til så hardt at jeg ikke får puste. Jeg skriker og hyler de styggeste ordene jeg kan, jeg skjærer grimaser av smerte, jeg smeller neven i senga i sinne, jeg har sååå lyst til å slå til ett eller annet eller knuse noe i rent sinne! Dessuten forbanner jeg Blærumsykehuset opp og i mente for at de avviste meg fordi jeg ikke var "syk nok" for å få hjelp med gallesteinene i fjor.
NÅR F*N ER JEG SYK NOK??!!
Det er så urettferdig at jeg skal rammes av alt dette! Holder det virkelig ikke med alle smertene jeg får fra urinsyregikta? Hvorfor måtte jeg få diabetes med muskelsmerter også? Og så de helvetes kolikksmertene fra gallestein attpå?
Har bestilt Resium nå slik noen her foreslo i forrige omgang jeg forbannet gallesmertene opp og i mente. Får bare håpe at det hjelper og at jeg ikke får mer problemer med urinsyregikta av det. Resium er noe vanndrivende, men samtidig skal den også ha effekt på urinsyregikt, gallestein og nyrestein. Vanndrivende midler pleier gjerne å fremkalle urinsyregiktanfall, så vi får se. Å velge mellom smerter fra urinsyregikt eller gallestein blir som å velge mellom pest eller kolera. Like jævlig begge deler.Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
Lignende tråder
-
Blir så sint...
Av Hsn i forumet Frustrert og leiSvar: 8Siste melding: 27-03-07, 21:38 -
Argh! Nå er jeg drittlei høyt stoffskifte!
Av Trygve i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 22-11-06, 17:29 -
Jeg er sint på… fastlege og endokrinolog
Av cathrin i forumet EndokrinologerSvar: 15Siste melding: 02-09-06, 21:18 -
JEG ER SINT!
Av cathrin i forumet Frustrert og leiSvar: 16Siste melding: 21-07-06, 07:10 -
jeg er så sint
Av villemo i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 23Siste melding: 05-06-06, 10:12

Svar med sitat

Bokmerker