Hei Gekko.
Du er tydligvis et menneske som ikke vil gamble med helsa di, og vil naturligvis forsikre deg om at din indre stemme har rett - og det har den, iallfall etter min mening.

Du sier jo at du trives med verdiene ?
Det er absolutt ingen betenkeligheter med å leve med de verdiene.
Det er mye større betenkeligheter å leve med verdier som er for lave !
De som har for høyt stoffskifte, har lett fT4 på over 40.

Så mener jeg å kunne si at det ser ut som at de som har gått med litt lave verdier lenge, har behov for å ha for høye verdier en periode.
Jeg hadde iallfall det i over ett år, og ført da begynte jeg å merke at dosen var for høy og satt den ned. Og jeg er sikker på at jeg hadde bare godt av den perioden.
Du har jo ikke gått så lenge i behandling, og vil merke om du øker dosen for fort ved at du får hjertebank. Senere, etter flere år, vil du merke en litt for høy dose anderledes. Ett eller annet symptom blir gnagende plagsomt. Kan feks være en trykkende følelse i brystet o.l.

Så er det heller ikke mulig å finregulere dosen til de grader - det kan heller ikke være meningen når tablettenes dosestyrke er så grovinndelte som de er.

Jeg syns også at det er håpløst å tre en statistikk ned over hodet på enkeltmennesker å si at : Du har versegod å leve etter gjennomstittet av hva friske mennesker har - uansett - for det mener VI !