Viser søkeresultater 1 til 10 av 23
Tråd: PMS og lavt stoffskifte
Threaded View
-
10-08-10, 23:33 #9
Sv: PMS og lavt stoffskifte
Så ikke denne med en gang Berit men pregnenolone som det var snakk om i annen tråd fungerer bra,
jeg har kuttet dim-plus som erstattet progesteron cremen jeg brukte før det,
gode virkninger på begge disse også men nå tar jeg kun pregnenolone og har ikke fått tilbake noen symptomer, enkelte perioder svinger det jo litt og da har jeg creme i skapet med progesteron som man kan fylle på med litt i enkelte perioder,
tror du kunne hatt like godt av pregnenolone som meg, fungerer helt fint samt at creme kan fylle på litt når man trenger litt ekstra,
så for oss som er litt voksne damer kan det være greit å ha en progesteron og en pregnenolone creme i skapet,
hoved dosen tar jeg i tablett form.
har ikke hetetokter og fyller på litt hvis humøret svinger, hodepinen har også vært borte siste uken igjen, det var den sist også som jeg brukte pregnenolone, bare det er vært å bruke det for.Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker