Viser søkeresultater 1 til 10 av 18

Tråd: Tips

Hybrid View

Medlem siden
    May 2009
    Sted
    Nord-Norge
    Alder
    49
    Meldinger
    498

Standard Sv: Tips

Sitat Opprinnelig skrevet av Blondie Vis post
    Kjære helgemann
    Det Bastian mener er at han er operert for skjoldbruskkjertelkreft. Derfor skal TSH være under 0,01 for å hindre at evt små gjenværende kreftceller etter hans fjernede skjoldbruskkjertel skal stimuleres til å vokse. Husk forøvrig at laboratoriets referanseverdier IKKE gjelder for oss som har hypothyreose. Det gjelder for "friske" mennesker. Vi som behandles med stoffskiftemedisin skal ligge mye lavere

Håper du koser deg like mye i den nord norske sola som jeg gjør i dag. Kjekt med litt gratis D vitamin vettu
    Oi, har han det...

Sorry! Har ikke lest de andre innleggene hans, så bare denne tråden...

Det er jo sant, verdiene gjelder jo for friske mennesker. Men noe må man jo ha, for å gå etter, eller...?

Nja, Nord-Norsk sol finnes det lite her ute... Har vært for det meste over skyet hele sommeren, det har vært sol inn i mellom, og så har skyene kommet igjen...

Medlem siden
    Jul 2010
    Meldinger
    95

Sitat Opprinnelig skrevet av helgemann Vis post
    Oi, har han det...

Sorry! Har ikke lest de andre innleggene hans, så bare denne tråden...

Det er jo sant, verdiene gjelder jo for friske mennesker. Men noe må man jo ha, for å gå etter, eller...?

Nja, Nord-Norsk sol finnes det lite her ute... Har vært for det meste over skyet hele sommeren, det har vært sol inn i mellom, og så har skyene kommet igjen...
    Min feil Helge
    Admin fiksa signaturen min nå nettopp.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Det må jeg også unnskylde Bastian - glemte helt at du gikk på TyCa behandling.
    Det viktigste er jo å hindre TSH til vekststimulering av kjertelrester.
    Kroppen vil da fjerne disse etterhvert.

Og - bare for å nevne det - ingen som går på hormonerstattning skal ha en viss hverken TSH eller andre parametere.
    Normalverdier fremkommer statistisk ved undersøklser av antatt friske mennesker - som går på sine egne hormoner.
    Det er faglig feil å overføre statistikk mellom populasjoner uten å korrigere for faste variasjoner.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Jul 2010
    Meldinger
    95

Sitat Opprinnelig skrevet av n`Finn Vis post
    Det må jeg også unnskylde Bastian - glemte helt at du gikk på TyCa behandling.
    Det viktigste er jo å hindre TSH til vekststimulering av kjertelrester.
    Kroppen vil da fjerne disse etterhvert.

Og - bare for å nevne det - ingen som går på hormonerstattning skal ha en viss hverken TSH eller andre parametere.
    Normalverdier fremkommer statistisk ved undersøklser av antatt friske mennesker - som går på sine egne hormoner.
    Det er faglig feil å overføre statistikk mellom populasjoner uten å korrigere for faste variasjoner.
    Mener du jeg kun skal kjenne på kroppen hvordan jeg føler meg og ignorere blodprøvesvar ? De er jo en pekepinn på hvilke doser jeg trenger slik jeg ser det.
    Men, så er jeg da ganske fersk i dette "faget" ;)

Lignende tråder

1. Trenger tips om amour og Hydrocortisone
    Av Hassan i forumet Hydrocortison
    Svar: 14
    Siste melding: 21-02-10, 16:58
  2. tips om renseprodukter for fet hud?
    Av Lissa i forumet Forum: Kos, kaos og humor
    Svar: 16
    Siste melding: 29-05-08, 10:47
  3. Noen tips om Kosthold
    Av i forumet Helbred og kosthold
    Svar: 5