Sitat Opprinnelig skrevet av Scarlett Vis post
Jeg fikk en lang liste med mediakamenter og kosttilskudd som jeg skal spise de neste 4-12 ukene - fryktelig dyrt; er alt dette nødvendig??
Hej Scarlett

Når en læge udleverer en liste med kosttilskud - er det nødvendigt. Når man er vært for en parasit (eller flere) er det parasitten, som får glæde af mikronæringsstoffer fra den mad du spiser. Parasitten overlever, næres og vokser, mens din krop mangler mere og mere.... Jeg tror ikke du kan slippe for at skulle tilføre din krop det ekstra til erstatning for det, som parasitten har "stjålet" fra dig. Desuden er der visse tilskud, der ødelægger "miljøet" for parasitten, så den ikke kan trives længere og bliver svækket, hvilket forøger medicinens virkning.

Kan du fortælle hvilke kosttilskud du har fået besked på at anvende?

Det er meget muligt, at de kan skaffes fuldstændig lovligt, men på anden måde end gå i butikkerne/apoteket i byen og betale formuer for dem. Her i Scandinavien er vi så dårligt stillede, at vi skal betale 2-3-4 gange mere end folk skal betale andre steder, for tilsvarende. Og når du har en læges ordination i hånden, kan ej heller tollen kommer med forhindringer, hvis du køber ind til dig selv i udlandet. Det er altså min holdning til det. Håber du klarer dig.

Jeg vil også gerne opfordre dig til at nærlæse Birgits Blog om Candida Albicans. Det som gør Birgits Blog særlig interessant for os er, at Birgit har hypothyreose og beskriver adskilligt omkring netop interaktioner mellem hypothyreose og Candida-infektionen, medicinens virkning før og efter Candida osv.

Det kan godt være lidt uoverskueligt at navigere på Birgits Blog, så her er et direkte link til Dagbog-helbredt-for Candida (men skal læses helst fra "bunden" for at starte med det ældste indlæg).

God bedring Scarlett