Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
08-08-10, 11:45 #10
Sv: "Vindunderkuren" Bailine og Norsk Thyreoideaforbund
Jeg, som dere andre, synes det er svært uheldig at Bailine sier at de "øker stoffskiftet" i sin reklame. Kan være at de er tjent med å sette seg inn i hvordan stoffskiftet virker på kroppen.
Personlig har jeg brukt Bailine siden våren 2008, 6 mnd etter at jeg fikk påvist lavt stoffskifte. Vekta mi har økt jevnt og trutt siden da, men muskelmassen har blitt fastere og bevegeligheten mye bedre. Grunnen til at jeg oppsøkte dem var rett og slett pga. smertelindring. Fra å være et menneske i en sliten og vond kropp, er jeg i dag 2,5 år år etter mye, mye bedre. Tidvis er jeg svært plaget av ekstra mye ødem i ben og armer
Dyrt er det, altfor dyrt!Sist endret av Admin; 08-08-10 kl 18:49 Begrunnelse: Ingen (in)direkte reklame for bestemte behandlere i forhold til bestemte symptomer. Tak.
~ Scarlett ~
Under opplæring
Lignende tråder
-
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund og Armour
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 50Siste melding: 18-12-07, 23:25 -
Informasjon om Norsk Thyreoideaforbund
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 31Siste melding: 11-10-07, 20:22 -
Er dere medlem av Norsk Thyreoideaforbund?
Av Ruth i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 42Siste melding: 04-08-05, 09:22

Svar med sitat

Bokmerker