Viser søkeresultater 1 til 10 av 403

Threaded View

Medlem siden
    Apr 2010
    Sted
    østlandet
    Alder
    51
    Meldinger
    800

Standard Sv: Januar 2010 diagnosen lavt stoffskifte.

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
    Sådan er det for dig Berit1974, fordi med funktionsdygtige binyrer får man ikke problemer med lavt blodsukker efter en tur. Måske burde du spise lidt lige før du skal ud og gå? At "kurere" lavt blodsukker med... sukker og stivelse, er en ond cirkel og selv om det hjælper "her og nu", på længere sigt forværrer det. Det er ikke en holdning jeg har. Det er en biologisk kendsgerning. Om mekanismerne bag lavt blodsukker findes en tråd "Lavt blodsukker (Hypoglykæmi) - en overset civilisationssygdom" for dem, som er interesseret i emnet.
    Dette er faktisk et stort dilemma for meg. Hadde det vært så enkelt som at det var viljen det stod på for å kutte ut sukker, hadde jeg gjort det for lengst. Og jeg spiser heller ikke mye sukkerholdig mat. Men jeg må av og til drive "brannslokking" og selv om det ikke er gunstig på sikt, vil det imidlertid også slite ekstremt på binyrene der og da, om jeg ikke skulle lytte til kroppen (jeg blir fysisk dårlig, svetter, apatisk). Må altså velge mellom pest og kolera... ikke noe gøy. Men jeg håper dette kan bedre seg på sikt. Jeg er inderlig lei av å spise for å holde blodsukkeret oppe. Har egentlig ikke så lyst på mat, men et måltid holder kun i to timer max, før jeg må ha noe nytt. Forsøker så godt jeg kan å spise nøtter, advocado, kokosolje etc, men av og til holder det bare ikke.

PS. takk for trådlinken, skal lese den. Håper bare den ikke inneholder masse råd som jeg rett og slett ikke klarer å følge. Det ER faktisk ikke bare- bare å spise lavkarbo for alle....
    Sist endret av Admin; 08-08-10 kl 09:11 Begrunnelse: Indlæg 128, 129, 129 flyttet fra X10NE's tråd "Januar 2010 diagnosen lavt stoffskifte"

Lignende tråder

1. Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
    Av Atina i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 29
    Siste melding: 04-08-10, 20:35
  2. Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
    Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisiner
    Svar: 8
    Siste melding: 02-02-10, 13:01
  3. Diagnosen
    Av Elis@beth i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 19
    Siste melding: 26-08-07, 21:30

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder