Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Tråd: Sensitive øyne?
Hybrid View
-
05-08-10, 13:11 #1
Sv: Sensitive øyne?
Jeg er lidt mindre lysfølsom efter, jeg har skiftet til thyroid.
Men jeg tror, man kan provokere det frem - i hvert fald er jeg mere lysfølsom nu end før ferien. Jeg har været i sommerhus - fantastisk sted, bortset fra, at alle gardinerne i huset er både tynde og lyse, så jeg fik alt for meget lys mens jeg sov. Klarede det de to første nætter og dage, men så var det slut! Måtte sove med en sort bluse over øjnene. Sover fortsat med en bluse over øjnene ... Men må købe mig et par sovebriller! Og forestiller mig, at jeg så kan blive mindre lysfølsom om dagen igen. Jeg har nemlig også lagt mærke til, at jeg er MEGET mere lysfølsom på dage, hvor jeg har sovet alt for lidt - som for eksempel i dag; barnet faldt ud af sengen i nat og slog næsen! Så søvn blev der ikke meget af, for at sige det mildt.
Jeg har læst, at folk med binyreproblemer kan have meget store problemer med lys, og jeg ved, det nævnes i den berømte binyre-bog af Dr. Wilson.
Men virker det mon også den anden vej - så man kan støtte binyrerne ved at sove mørkt? Og måske bruge sovebriller ... Som for eksempel disse:
http://www.sovebriller.dk/
Lignende tråder
-
Utstående øyne
Av Beate i forumet Graves sykdomSvar: 18Siste melding: 29-08-15, 00:42 -
tørre øyne...
Av Lissa i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 22Siste melding: 02-02-11, 21:41 -
Sviende øyne
Av Moxa i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 15Siste melding: 17-12-09, 02:56 -
Øyne
Av Tante i forumet Graves sykdomSvar: 5Siste melding: 30-07-09, 14:31 -
Øyne, leamus, nærsynt
Av Veronica1991 i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 2Siste melding: 28-03-09, 17:59

Svar med sitat
Bokmerker