Viser søkeresultater 1 til 10 av 90
Tråd: Kutte T4? Hva nå tro??
Threaded View
-
03-08-10, 06:04 #32
Sv: Kutte T4? Hva nå tro??
hei alle sammen, jeg har altså ikke bestemt meg selv for å kutte ut Levaxinet......
, men er det trolig at jeg nå etter lang nedtrapping føler meg helt elendig, det er liksom ikke før jeg kuttet levaxinet helt at jeg nå har sterke muskelsmerter, synsforstyrrelser som arter seg på akkurat samme måte som når man har migrene, en form for indre skjelving, og generell følelse av uvelhet omtrent som før jeg startet behandlingen og småkvalme.
Hvor lang tid tar det før levaxinet er ute av kroppen egentlig? Er det trolig at to uker uten kan frembringe disse symptomene?
Jeg har veldig lyst til å trykke innpå med levaxin nå men skal vente til jeg har svar på blodprøver som jeg antagelig får tatt i dag eller morgen.
Og nfinn, jeg tror ikke jeg har den der øyesykdommen, jeg har hatt disse forstyrrelsene i forbindelse med migrene tidligere også, men jeg har altså vært fri for dem i perioden der jeg har fått levaxin...
Skjønner ikke helt det som sies om at man skal forvente at blodprøvesvarene skal være de samme på medisin som uten???? hvordan kan man da si at det er ønskelig med en høy t4 på medisinering osv, hvis det ikke er det som er meningen at verdiene skal endre seg? hos meg er det altså bare tsh som er endret iallfall ved siste blodprøvetagning.
Hvordan skal jeg forvente at to uker med bare liothyronin har påvirket blodet mitt nå??? håper noen har tid til å svare
Det sies her at liothyroninet skal holde tsh nede, men da må jeg har misfortått fullstendig for legen ville jo også sjekke om min egenproduksjon tok seg opp ved å kutte levaxinet og bare bruke lio, jeg fikk forståelsen av at tsh ville øke med bare lio jeg.....????Jeg har et halvt års tid fått kombinasjonsbehandling for hypothyreose i grenseland.
Medisinene fikk jeg fordi alle symptomer tydet på at jeg kunne være hypothyreot selv om blodprøvene på TSH, T4 og T3 var innenfor normalen.
Lignende tråder
-
Er jeg virkelig frisk og kan kutte ut medisin?
Av lissi32 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 07-08-08, 17:15 -
Kutte ut mjølka
Av Marianne i forumet Helbred og kostholdSvar: 1Siste melding: 30-10-06, 23:51

Svar med sitat
Bokmerker