Viser søkeresultater 1 til 10 av 339
Tråd: Blondies bok
Hybrid View
-
02-08-10, 13:50 #1
Sv: Blondies bok
Du også på lakris? Jeg som ikke liker lakris engang har spist 3 poser på kort tid. ...
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
02-08-10, 13:56 #2
-
02-08-10, 14:42 #3
For meg forsvant lakrissuget (iallfall foreløpig) etter min sivile ulydighet mot legens forslag (om å stå fast på 100µg selv når ft4 falt - og tsh falt). Jeg tror kanskje at jeg forsøker å kompensere for manglende energi med sukker og lakris (som jo øker blodtrykket iallfall)...

Babysteps er nok lurt, ja. Så lenge de går i rett retning får det være bra. For meg hjelper det å spise ofte og proteinrikt. (Har en steak-bar i veska som regel. )Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
02-08-10, 15:55 #4
Vel, den lakrisen du har spist "en kilo" av er vel et blandingsprodukt.
For skikkelige saker skaff lakrisrøtter å tygge på eller apotekerlakris. Den som er hard som glass.
Da trenger en ikke så mye.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
02-08-10, 16:08 #5
-
02-08-10, 16:13 #6
Hehe - ren nytelse altså ?
Har du forsøkt å tygge på de "pinnene" da ?
De smaker bare litt bedre enn det jeg han forestille meg at en sponplate gjør, men det er jo ekte saker da
• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
02-08-10, 16:18 #7
-
02-08-10, 16:14 #8
Har fundert mye på å øke dosen jeg også ja, for det er jo som n'Finn pleier å si at binyrene også trenger stoffskifte hormon for å funke. Kjenner meg forøvrig utrolig godt igjen i det med å spise lakris og sukker for å kompensere for manglende energi...story of my life.. Men du hva er stek-bar fornoe
-
02-08-10, 20:40 #9
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk

Svar med sitat

Bokmerker